הטעיית צרכנים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
גם בביג וגם בקניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני קצת חודש וחצי בערך מצאתי בZIP בסניף ביג בב"ש מבצע על שני פרטים במאה. הלכתי למדף ושם מצאתי חולצה ולידה מכנסים ורציתי לקנות את שניהם. התייעצתי עם המוכרת, שהחמיאה לי על הבגדים, והלכתי לשלם. בקופה, לאחר שעשיתי את "כרטיס חבר מועדון" התברר שרק המכנסיים היו שניים במאה, והחולצה שהייתה מונחת בדיוק על אותו מדף עלתה 89 ש"ח ולא שייכת. בגלל שאהבתי את הפריטים קניתי, אבל אמרתי למוכרת שמדובר ממש בהטעיית צרכנים ושממש מה כן במסגרת המבצע ומה לא כי הם שני פריטים שנמצאו צמודים על המדף.
אחרי שבועיים וחצי שלושה חזרתי, הפעם לסניף בקניון בבאר שבע. חיפשתי מכנסיים וראיתי מבצע של 50% מופיע על מדף שבו היו מכנסי ג'ינס שאהבתי. המוכרת גם שם ייעצה אך לא רמזה שהמכנסיים לא מופיעים תחת אותו מבצע.
הלכתי לקופה שמחה וטובת לב, ואז המוכרת אמרה "169" ש"ח. מה?! שאלתי. הרי מדובר ב-50% הנחה! בתגובה, המוכרת הצביעה על השלט הענק, שם נגלה כתב בפונט 10 אם לא פחות מזה, שהיה כתוב "לא כולל פרטים רב עונתיים" כאשר מסתבר שהיה מדובר בפריט רב עונתי. את הקניה ביצעתי מכיוון שהייתי עם חברות נוספות וזה היה מעמד מביך שלא הותיר לי ברירה אלא לשלם. מכיוון שהטעו אותי בשני סניפים של החברה, הסקתי שמדובר כנראה במדיניות של הטעיית צרכנים ולא אחזור לקנות יותר ב-ZIP מסיבה זו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הפסקת הטעייה מכוונת של צרכנים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|