פרטי התלונה

תלונות ZIP

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
גם בביג וגם בקניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני קצת חודש וחצי בערך מצאתי בZIP בסניף ביג בב"ש מבצע על שני פרטים במאה. הלכתי למדף ושם מצאתי חולצה ולידה מכנסים ורציתי לקנות את שניהם. התייעצתי עם המוכרת, שהחמיאה לי על הבגדים, והלכתי לשלם. בקופה, לאחר שעשיתי את "כרטיס חבר מועדון" התברר שרק המכנסיים היו שניים במאה, והחולצה שהייתה מונחת בדיוק על אותו מדף עלתה 89 ש"ח ולא שייכת. בגלל שאהבתי את הפריטים קניתי, אבל אמרתי למוכרת שמדובר ממש בהטעיית צרכנים ושממש מה כן במסגרת המבצע ומה לא כי הם שני פריטים שנמצאו צמודים על המדף.
אחרי שבועיים וחצי שלושה חזרתי, הפעם לסניף בקניון בבאר שבע. חיפשתי מכנסיים וראיתי מבצע של 50% מופיע על מדף שבו היו מכנסי ג'ינס שאהבתי. המוכרת גם שם ייעצה אך לא רמזה שהמכנסיים לא מופיעים תחת אותו מבצע.
הלכתי לקופה שמחה וטובת לב, ואז המוכרת אמרה "169" ש"ח. מה?! שאלתי. הרי מדובר ב-50% הנחה! בתגובה, המוכרת הצביעה על השלט הענק, שם נגלה כתב בפונט 10 אם לא פחות מזה, שהיה כתוב "לא כולל פרטים רב עונתיים" כאשר מסתבר שהיה מדובר בפריט רב עונתי. את הקניה ביצעתי מכיוון שהייתי עם חברות נוספות וזה היה מעמד מביך שלא הותיר לי ברירה אלא לשלם. מכיוון שהטעו אותי בשני סניפים של החברה, הסקתי שמדובר כנראה במדיניות של הטעיית צרכנים ולא אחזור לקנות יותר ב-ZIP מסיבה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת הטעייה מכוונת של צרכנים פתרון נדרש :

ZIP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות זיפ שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה תשובה מייל מיד לאחר התלונה. תגובה:
הלקוחה קיבלה תשובה מייל מיד לאחר התלונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה