פרטי התלונה

תלונות ZIP

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיל ג'ינס נושא התלונה:
פיטוסי שירן שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי שירן פיטוסי בן 24 מתגורר בבאר שבע,לפני כחודשיים הייתי בקניון מלחה בי-ם.רציתי לקנות זקט גינס,חיפשתי בכל החנוית ולא מצאתי זקט לטעמי מלבד הזקט גינס שמדדתי בזיפ,הייתה רק בעיה קטנה-לא היה במידה שלי.דיברתי עם מנהל החנות( לירן ) והוא הבטיח לי שתוך שבוע מקסימום יגיע הזקט! חברתי מתגוררת בי-ם אז לא הפריע לי לקנות בי-ם ולא בב"ש, שילמתי כמובן מראש וחכיתי לזקט בכיליון עיניים.עבר שבוע עברו שבועיים וגם שלוש והזק'ט לא הגיע, בזמן הזה טירטרו את חברתי מידי יום לגביי הזקט,בכל פעם היה להם תירוץ אחר "הז'קט אמור להגיע מטבריה" וכדומה.בכל יום לאחר השבוע לא יצרו איתי קשר,לא הודיעו לי שיש להם בעיה עם הזק'ט, פשוט כלום!!מה שהכי מקומם הוא לדברי לירן מנהל החנות הזק'ט כן הגיע אבל אחד המוכרים נתן אותו לחברו שגם הזמין (אחרי כמובן...) בכל יום שחברתי הייתה מתקשרת היו אומרים"אוליי היום יגיע סחורה ונודיע לך" כמובן שכל פעם מחדש טירטרו את חברתי ואיכזבו אותי!!!
לאחר שהזק'ט הגיע הגעתי לחנות והתברר לי שהמחיר הספיק לרדת(קיבלתי זיכוי)
וההתלהבות שלי מהזק'ט ירדה מאוד!
מנהל החנות אמר שינסה לארגן לי פיצוי אבל לאחר שלקחתי את הזק'ט כולם נעלמו!
התקשרתי לשרות לקוחות (רותם) והסברתי לו את המקרה הוא הבטיח לבדוק ולחזור אליי,עברו כמעט שבועיים ואף אחד לא חזר אליי.
כנראה שזה דפוס ההתנהגות בחברת זיפ - מזלזלת פוגעת!
הטעות שלי הייתה ששילמתי מראש.
אשמח מאוד אם תצליחו להשמיע את קולכם ואוכל לקבל פיצוי הולם.
כי כנראה על הלקוח "הקטן" הם לא שמים!
אני מודה לכם, גם אם תצליחו או לא.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לגרום להם לפצות אותי כראוי ושיפחדו לזלזל בלקוחות ש פתרון נדרש :

ZIP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות זיפ שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה תשובה מייל מיד לאחר התלונה. תגובה:
הלקוחה קיבלה תשובה מייל מיד לאחר התלונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה