פרטי התלונה

תלונות ZIP

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להחליף מוצר כיוון שאין לו טיקט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנדון: עוגמת נפש וביזוי הלקוח במעמד החלפת המוצר
השתלשות האירועים:
בתאריך 02/01/2012 ביקרתי בסניפכם ורכשתי שני פריטים מדגם סריג V בסיסי במידה M, אחד בצבע וורוד והשני בצבע שחור.
באותו יום לבשתי את הסריג הוורוד שישב על גופי בצורה מתאימה, תוך כדי כך הורדתי את התיקט של הסריג השחור מבלי למדוד אותו מכיוון שהיו מאותו סוג ואותו דגם.
כעבור כמה ימים, החלטתי ללבוש ולהתהדר בסריג השחור אך לצערי לא היה מתאים למידותי והינו פגום למרות ששני הסריגים הם מאותו סוג ואותו דגם רק בבצעים שונים, לכן לא לבשתי אותו ושמתי אותו חזרה בארון (בעת המדידה נמדדו סריגים מאותה מידה בצבעים שונים והם היו מתאימים).
עברו הימים ולא התאפשר לי להגיע להחליף את הפריטים עקב עומסים בעבודה ובבית ואכן בתאריך ה-17/01/2012 ביקרתי בסניפכם בדיזינגוף סנטר כדי להחליף סריג V מדגם בסיס בצבע שחור.
המוכרת באותה עת, אלה קזנצב, שאלה אותי היכן התיקט המצורף לסריג, וכן האם לבשתי את החולצה, תשובתי לשאלותיה היו, שהתיקט הורד עקב קניית חולצה זהה לחלוטין בצבע וורוד , והחולצה נלבשה בזמן המדידה ולאחר מכן הונחה בארון.
לטענתה לבשתי את החולצה ואינה ראויה להחלפה.
בעקבות כך היא סירבה בתוקף להחליף את הפריט, למרות הסברי החוזרים לגבי הנעשה, שכן מצויין בחשבונית החלפה תוך 14 יום בהצגת החשבונית וכך נעשו הדברים.

התנהגותה התבטאה בהתעלמות מוחלטת מהשתלשות האירועים עד כדי התנשאות ועזיבת הדלפק בזמן הסברי למקרה. כל הזמן שמרתי על קו דיבור מאופק ונקי תוך הסברת המצב והגעה לפשרה.
מלחתחילה היא אינה באה לפתור את המצב, ותשובתה היחידה הייתה פנה לשרות הלקוחות אינני יכולה לעשות דבר.
לאחר שעמדתי דקות ארוכות ללא מענה ועזרה מאיש תוך כדי התעלמות מוחלטת ממני כבן אדם (איני מציין את המקרה) החלטתי לעזוב את המקום.

תחושותי בעת עזיבת המקום היו קשים לבלתי לתאר, הרגשתי מושפל וחסר אונים מול עמדתה הנחרצת של המוכרת, דיבורה ושפת גופה היו מעוררי עלבון והשפלה.
לצערי, זהו מקרה ראשון שאני נתקל מסוגו בעת החלפת מוצר ועוד מול רשת מכובדת של ייצור טקסטיל - ZIP, שכן פניה של הרשת נתונים בידי העובדים שלה והתנהגותה כבת אנוש הייתה מתחת לכל ביקרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ZIP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה