פרטי התלונה

תלונות סולן אינטראקטיב

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב סחרוב 19 ראשל"צ קניון הרי החוף,טלפון: 03-9415293 כתובת:
רח' סחרוב 19 ראשל"צ קניון ערי החוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי סוללה לפני כחודש וחצי מסוג EN-EL1 מקורית שמתאימה למצלמה ברשותי NIKON COOL PIX 8700, בסכום של 228 ש"ח.
כאשר הגיע הסוללה הקופסא של הסוללה היתה די מעוכה, כאשר פתחתי את הקופסא גיליתי שמשקל הסוללה קל יותר מהמשקל של הסוללה המקורית(שקיבלתי עם המצלמה), בנוסף לכך היה משהו רופף בתוך הסוללה, טילפנתי אמרו לי לשלוח בדואר רשום את הסוללה ויחליפו אותה.
הלכתי לדואר שילמתי מכספי ואכן החליפו לי אותה.. רק מה- קיבלתי סוללה בתוך קופסא מעוכה יותר מהקודמת- הסוללה לא הגיעה בתוך ניילון קטן וללא פרוספקט קטן(כמו שאמור להיות -כמו הקודמת(הרופפת) והמקורית) הטענתי אותה שמתי אותה במצלמה והפתעה- הסוללה נגמרת מהר,לא פעם ולא פעמים.
טילפנתי שוב אמרו לי להגיע או לשלוח שוב- הפעם בחרתי להגיע- במיוחד מאשדוד עד לראש"לצ.. מה גם שאת הדואר איש לא משלם לי..
הגעתי- היו שם 3 בחורים שהופנתי לאחד מהם כאשר סיפרתי את הסיפור הוא אמרשהוא צריך לטלפן למנהל האתר , יצא מהחנות והתקשר אליו(מדוע יצא- בטח מספר חצאי דברים) מנהל האתר אמר לו להשאיר את הסוללה לבדיקה ושהיא תישלח לי כאשר יסיימו, כמובן לא הסכמתי לקחת את הסיכון, ביקשתי להחזיר את הסוללה אך הבחור אמר שאי אפשר,ולאחר ויכוח די ארוך ,אחד העובדים לקח על עצמו אחריות ונתן לי סוללה אחרת במקומה, יצאתי מהחנות ראיתי שיש פרוספקט אך אין ניילון-לא נורא..
כשהגעתי הביתה גיליתי שהפרוספקט בכלל של סוללה אחרת ובכלל הכתב שם ממש דהוי ויש שוני מהמקורי,גם משקל הסוללה פחות מהמקורית אותה קיבלתי עם הסוללה, הטענתי את הסוללה שמתי במצלמה ושוב הסוללה נגמרת אף מהר יותר מהקודמת- דבר שלא אמור לקרות לסוללה אם היא אכן מקורית. דבר נוסף שלא בדיוק התייחסו אליו:באתר כתוב שהאחריות היא לשנה על הסוללה (גם מנהל אתר אמר לי לשנה..כאשר טילפנתי בפעם הראשונה) אך בחשבונית כתוב לחצי שנה,ביקשתי שיתנו לי אסמכתא או משהו כזה שלא יהיו בעיות, אך לא התייחסו אלי.
אני כבר מיואש מהנושא, ביזבזתי כסף על דמי משלוח בדואר רשום וכסף על דלק בנסיעתי לשם.
אני מבקש להחזיר את הסוללה שיתנו לי זיכוי ואקח משהו אחר. נמאס לי לטפלן כבר לבזבז את זמן וכסף על שיחות ועל משלוחי דואר.
לכן אני פונה לאתר בתקווה שאני אקבל מענה הולם,לא כמו שקיבלתי מהחנות, ושיתנו לי להחזיר את הסוללה ולקחת משהו אחר, כמו כן שיפצו בעבור בזבוז הכסף של הדואר והנסיעה לשם.
להזחיר סוללה ולקבל זיכוי ופיצוי על הכסף שנל הנסיעה פתרון נדרש :

סולן אינטראקטיב שירות לקוחות

, תגובה:
מייק- מנהל האתר שם ותפקיד:
אכן בתאריך 28.2.05 התקבלה הזמנה לסוללה מאת יותם גזר לסוללה מסוג EN-EL1בתאריך 07.03.06 נשלחה למר יותם גזר סוללה חדשה לחלוטין במעטפה מרופדת יתכן שהקופסא של הסוללה עצמה נמעכה קלות במשלוח.לאחר מספר ימים טילפן אלינו מר יותם גזר והתלונן על רשרוש מתוך הסוללה.הסוללה נשלחה אלינו והוחזרה למר יותם גזר סוללה אחרת חדשה במקומה.לאחר בדיקה במעבדה הסתבר שהסוללה שהוחזרה תקינה לחלוטין. ולמרות זאת נשלחה אל מר יותם גזר סוללה אחרת.אולם גם הפעם לא התאימה ליותם הסוללה ויותם בחר שלא לשלוח את הסוללה אלא להגיע לחנותנו.יותם הגיע לחנות ונמסר לו שלא תוחלף הסוללה עד אשר תבדק הסוללה שברשותו ע"י המעבדה ולו רק מהסיבה שרצוי לבדוק את הבעיה עלמנת שלא תישנה שוב כמו בפעם קודמת.בשלב זה מר יותם הקים צעקות ולא התנהג כראוי.נמסר לו שאנו מספקים תעודת האחריות ולא תעודת החלפה ומיוחד לאור העובדה שהסוללה הוחלפה בשנית.כמו כן נמסר שמנהל האתר לא נמצא כך שלא ניתן להחליף אלא עפ"י נהל .שוב התפרץ וצעק ובשלב זה החליפו לו סוללה נוספת ובלבד שלא יצעק או יתקוף את אחד מהעובדים.וזאת למרות שלא התקבל ממני אישור לכך כמנהל האתר.תעודת האחריות איננה תעודת החלפה ואנו מחוייבים לתיקון הפגם ובמקרה הצורך להחליפה במידה והמעבדה קבעה שכך
לסיכום.
חברתנו שמה דגש רב בשירות ללקוח גם לפני הקניה וגם לאחריה כך נהגנו בעבר וכך ננהג גם בעתיד. אנו מבחינתנו נהגנו כראוי והשירות התבצע כפי המקובל לחנות באתר אינטרנט.החלפנו שלחנו ולמרות שהראשונה היתה תקינה וזאת בדיעבד התברר ע"י המעבדה.מר יותם גזר ימשיך להנות משירות ואחריות של 12 חודשים מיום הקניה לסוללה אשר רכש מחברתנו.
תגובה:
מר יותם גזר ישלח את הסוללה אלינו לבדיקה במעבדה.במידה ותתגלה הסוללה כלא תקינה.אנו לא נחליפה ולא נתקנה אלה נזכה את מר יותם גזר בסכום הקניה המקורי.לרכישה של מוצר אחר מחברתנו.
וזאת למרות שעברו מעל חודשיים מיום הרכישה
תוקף החוק הינו 14 יום להחזרת מוצר ולקבלת זיכוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה