פרטי התלונה

תלונות סולן אינטראקטיב

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשובה שקיבלתי והשמצתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' סחרוב 19 ראשל"צ קניון ערי החוף כתובת:
רח' סחרוב 19 ראשל"צ קניון ערי החוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית נאמר בתגובה של מר מייק מנהל האתר שבסוללה עם החלק הרופף נמצאה תקינה..מעניין מאוד שסוולה שיש בתוך רעש של משהו שבור יכולה להיות תקינה ומעניין שאפילו אחד העובדים שעימו דיברתי שבדיוק פתח האריזה שמע גם הוא רעש של רופף.. כנראה שזו מעבדה מיוחדת.
מעניין שהסוללה השניה הגיעה סתם זרוקה בקופסא ללא ניילון וללא כלום, ומעניין איך סוללה שנגמרת כ"כ מהר (הסוללה שנשלחה במקום הרופפת) בהשוואה לסוללה מקורית נגמרת כ"כ מהר!!יש לי סוללה מקורית איתה השוותי וזה מדהים ההבדלים בין השתיים,הרי שילמתי על סוללה מקורית, מה גם שאין לי כל אינטרס סתם להמציא דברים לבזבז זמן טלפונים וכסף על משלוחים וכד'!
אז שוב כנראה שזו מעבדה שבה הכל נמצא תקין.
בקשר לזה שאני "בחרתי" לבוא זה לא סתם שבחרתי אלא בגלל שהעובד איתו שוחחתי בטלפון אמר לי שעדיף להגיע....
בקשר לצעקות "שהקים מר יותם גזר ולהתנהגות הלא ראויה" צר לי לאמר לך מר מייק היקר, שבסה"כ היה ויכוח בין שני הצדדים.. ככה שאין לך כך זכות להפיל זאת עלי מה גם שקיים הבדל בין צעקות לויכוח!
לתקוף את אחד העובדים?איך בכלל אתה מעז לאמר כזה דבר?אתה בכלל מכיר אותי שאתה אומר כזה דבר, וגם קשה לי היה לגבור על 3 אנשים בו זמנית, לא נשמע לך הגיוני? אין לך זכות לאמר דבר כזה ובזה לנסות להפוך את הקערה על פיה ולתת טלית שכולה תכלת.
הייתי כבר בדרכי החוצה מהחנות,ואז קרא אלי העובד להחליף לי את הסוללה, אז ככה שתקיפה לא היה מתבצעת בכל מקרה.
ועוד משהו:איך מוסברת התופעה שבתוך קופסה של סוללה EN-EL1 היה פרוספקט של סוללה מסוג EN-EL3 שמתאימה בכלל לסוללה אחרת? איך מוסבר הבדלי המשקל בין הסוללה המקורית שקיבלתי עם הסוללה לבין הסוללה המקורית שקיבלתי מהאתר? כנראה שרק במעבדה יודעים.
לכן מר מייק מה שנותר לי לאמר זה באמת "תודה רבה" ואני עם החנות שלכם סיימתי , לא ציפיתי לקבל ממך תגובה של השמצות אבל את התגובה שלי לכך אתה קורא עכשיו.
תודה רבה ובהצלחה
עוגמת נפש סוג הנזק :
להיות דוברי אמת ולא להמציר דברים פתרון נדרש :

סולן אינטראקטיב שירות לקוחות

, תגובה:
מייק- מנהל האתר שם ותפקיד:
יותם שלום
אתה יכול לסיים איתנו ולא לקנות אצלנו זו זכותך המלאה וחבל שכך.
אולם אנו לא סיימנו. זו לא דרכנו להתנער. ומעוניינים לפתור את הבעיה לשביעות רצונך המלאה.
חבל לבזבז אנרגיה מיותרת כאן זה לא מוביל לשום מקום.
תגובה:
שליחת המוצר בחזרה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה