פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות ממתן שירות שניתן במעמד הקניה נושא התלונה:
שטרית מנחם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג מכשירי מוטורולה דור שלישי ברשת אורנג' כשבמעמד הקניה נאמר שאת אחריות היצרן אקבל באורנג' ואמנם קבלתי מספר פעמים שירות בתחנת שירות של אורנג' לאחר כארבעה חדשים החליטו באורנג' שאת השירות למכשירי מוטורולה הם מעבירים למוטורלה עצמה שיש לה תחנת שירות אחת בלבד בכל אזור י-ם והיא נותנת מענה למכשירי מירס כעיקר ובנוסף גם לרשת אורנג' וכו' (השירות במוטורלה ישראל כה גרוע שתי פקידות נותנות שירות לכל ירושלים) שבוע שעבר המכשיר שלי התחיל להשתולל ולעשות לעצמו ריסטארט מחדש כל כמה דקות ולא נותן לחבר בלוטות' לאוזניה, היות והנני מנהל עסק אין באפשרותי להגיע לשרות במוטורולה היות והם סוגרים בשעה 17:00 לאחר כמה ימי סבל החלטתי לצאת ויהי מה היות והמצב הפך לבלתי נסבל ממש , לאחר המתנה מורטת עצבים נאמר לי שהמכשיר שלי צריך להישלח לת"א ורק בעוד 3 ימים אקבל אותו ובנתיים הוצע לי מכשיר חלופי עשר דורות אחורה, לא הסכמתי להצעה הזו ודרשתי לקבל מכשיר מהסוג שלי כמו שהיה מקובל באורנג' והיות ויש לי מטען לרכב ובלוטות' לא אסתדר עם מכשייר אחר נאמר לי שיצרו אתי קשר כאשר יגיעו אליהם מכשירם חלופיים אחרים, יצאתי משם לאחר שעה וחצי של המתנה והחלטתי לחייג לאורנג' ולדרוש את השירות המגיע לי כפי שהובטח לי במעמד הקניה הפקידה שענתה לי (לריסה) הסבירה לי שלשם כך עלי לשלם הרחבת אחריות לאורנג' (שמחירה 37 ש"ח לחודש למכשיר כאשר עלות שני המכשירים גם יחד עולים 39 ש"ח לחודש) הסברתי לה את הבעייתיות שלי להגיע מחוץ לי-ם שוב (אני גר ביישוב מחוץ לי-ם ועובד ביישוב בו אני גר) ולעזוב שוב את העסק לצורך בעיה כזו והיות ובמעמד הקניה נאמר לי שאת אחריות היצרן אני מקבל באורנג' אני דורש גם עכשיו לקבל את זה לאחר דין ודברים מייגע של כחצי שעה ניתן לי אישור חד פעמי להכנס לתחנת שירות של אורנג' ובאם התיקון יעלה מעל 99 ש"ח עלי יהיה לשלמו , אני כבר המתנתי ליד נקודת שרות על מנת לחסוך זמו וכשבאתי להכנס נוכחתי שהם כבר סגורים ביקשתי מהפקידה בשרות לקוחות שעדיין הייתה אתי על הקו שתקשר ביני לבין תחנת השרות ושיתנו לי להכנס והיא ענתה לי שאין באפשרותה וכי היא עשתה הכל כדי לעזור לי. הסברתי לה שהדיון הארוך והמיותר גרם לכך שאאחר את המועד ואילו הייתי מקבל אישור מההתחלה הייתי מספיק ואשר על כן לא פתרה לי שום בעיה היות ואני צריך להגיע שוב לי-ם ושוב לעזוב את העסק, הסברתי לה שבדעתי לעזוב את אורנג' ואני לקוח די מכובד שם ( החשבונית שלי היא סביבות 600 ש"ח בחודש) ואז נתנה לי לשוחח עם מנהלת בתפעול מכשירים בשם מיטל שהסבירה לי שו ושוב את אותו חומר לעוס ותכל'ס בלי פתרון לבעייתי.

אני דורש הסבר מחברת אורנג' איך יתכן שבמעמד הקניה מבטיחים לך אחריות יצרן אצלהם ואחר כך מעבירים אותך לידיים רשלניות של מוטורולה והכל בנימוק של ייעול השירות ובפועל הכל להיפך ואילו הייתי יודע שהם יתנו שירות לא הייתי קונה מכשיר מוטורולה (אני לקוח מירס ומכיר היטב את השירות שם) ולעומת זאת למכשירי נוקיה הם נותנים שירות אצלהם ולא אומרים שלמען ייעול השירות תפנה ליורוקום.

אני טוען שחברת אורנג' הונתה אותי ואת כל מי שהובטח לו מעמד הקניה שיקבל אחריות יצרן באורנג' ישנם כמה הרעות בתנאים , שעות הפתיחה במוטורלה פחותות מאורנג' , דרכי גישה, חניה, והכי חשוב מקצועיות ושירות , אני מחכה לתגובה ותשובה בהקדם האפשרי והנני שוקל ניתוק כל הקווים שברשותי במיידי.

אודה לתגובתכם המהירה
אבדן שעות עבודה, טרטור סוג הנזק :
החזרת השירות כפי שהובטח במעמד הקניה או לחילופין הח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שטרית, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה