פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחה חדשה הנושאת בחיובים שגויים נושא התלונה:
שםטוב מירי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שני פלאפונים עבורי ועבור בתי במחיר של פלאפון אחד.בשל טעות במערכת אורנג' חוייבתי ב-0.56אג' בטרם קיבלתי את הפלאפון לרשותי. לאחר כחודש ימים קיבלתי חשבונית נוספת אשר מכילה סעיפים מוטעים. במהלך חודש מאי דיברתי עם כמה אחראיות שירות ונאמר לי כי יזכו אותי בגין 0.56אג', אקבל חבילת הודעות (60הודעות בחודש חינם), בשל הצטרפותי לחשבונית אימייל אזוכה בגין 60דקות לכל מנוי אורנג' - מספרי הפניות נרשמו אצלי, לבקשת אחראיות השירות. נדהמתי לגלות כי שום דבר לא נעשה, .שום דבר לא עודכן במערכת וחוייבתי בגין סעיפים בגינם היו צריכים לזכות אותי. לא יעלה על הדעת כי כל חשבונית תהיה מוטעת ואשא בהוצאות. במיוחד לאור העובדה כי הריני לקוחה חדשה אשר התאכזבה מהחשבונית הראשונה היה עליהם לבדוק טוב טוב את החשבונית השניה לפני הנפקתה, אך דבר לא נעשה. אבקש את עזרתכם הדחופה ביותר לביטול העיסקה מול חברת אורנג. ניסיתי לעשות זאת טלפונית אך ללא הועיל. העיסקה באמצעות כרטיס האשראי. לטיפולכם המסור והמיידי אודה. בכבוד רב, מירי שם טוב, טלפון 098858856 שלוחה 225
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לבטל את העיסקה מול חברת האשראי/ויזה בהקדם האפ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת שם טוב, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה