פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי על גלישה באינטרנט בחול והתשת לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר הטל שלי היה חסום לגלישה בחול (מוכח בכתב). ב 29/9 ביקשתי לפתוח אותו לחבילת גלישה ב130 ש"ח. נציג אורנג אישר את החבילה בסמסמלאחר שעה התקבלו מס סמס על חיוב של 400 ש"ח ואחכ 500 ש"ח ואחכ 1300 ש"ח. מיום 29/9/2013 אני בשיחות עם אורנג ומועבר מנציג אחד לשני. שוחחת איתי "רעות ר צוות 3 " הבטיחה שתחזור אלי בשבוע שעבר וטרם... אחכ שוחחתי עם "גאנם צוות סופה" שראה שהמכשיר היה חסום לפני כן. הבטיח שיחזור אלי ולא חזר אלי. אתמול שוחחתי עם לבנת שלבסוף הבטיחה שרעות תחזור אלי ושוחחתי עם מס נציגי והמוטו יחזרו אליך ורק אחרי שאני מתעקש מנסים להעביר אותי ולסנן אותי. כרגע אני עם חיוב שגוי של 1300 ש"ח כאשר בידי הוכחה בכתב שהמכשיר היה חסום לגלישה. הצילו בבקשה
וגם סוג הנזק :
ביטול החיוב השגוי 1300ש"ח- המכשיר היה חסום לגלישה בחול ולכן אין סיבה לחיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 14.10.13 שוחחתי עם מר ראב והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה