פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בקבלת קו חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברשותי שני קוי אורנג' והחלטתי לרכוש לבני הקטן קו נוסף(ללא מכשיר).
פניתי למוקד הטלפוני בתאריך 14.6.06 ונאמר לי כי עלות קו נוסף היא 99 ש"ח בלבד.
בתאריך 15.6.06 פניתי למרכז שרות גדול של אורנג' בפ"ת לשם רכישת הקו.
שרת אותי נציג אשר פתח את הפגישה בכך שהוא ממהר ושעלי להזדרז.
שאלתי אותו מספר פעמים על עלויות רכישת הקו ונאמר לי כי העלות הינה חד פעמית על סך 99 ש"ח (תואם למה שנאמר לי בשרות הלקוחות הטלפוני )
לאחר מספר ימים פניתי לאורנג' לביטול התא הקולי ואז התברר לי כי בנוסף לתשלום החד פעמי של 99ש"ח עלי לשלם 9.9 ש"ח כל חודש תשלום קבוע.
זוהי הטעיה מאחר ושאלתי יותר מפעם אחת על עלות הקו ונאמר לי כי עלותו 99ש"ח בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את התשלום הקבוע שאינו קיים במכשירים נוספים א פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קיסר, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה