פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מענה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
אני רציתי להתלונן על שירות אורנג.אני עובדת מהבוקר עד הערב.ואני יודעת ששירות לקוחות של אורנג נמצא בקניון חיפה.אני יודעת גם שקניון וכל חנויות פתוחות עד 22 בערב.אני הגעתי לפני שבועיים ב20 בערב לקבל שירות לגבי החלפת תוכנית כי אני משלמת הרבה+תשלום על הציוד.כי אני חושבת לעבור לחברה אחרת.אך מנציג שהיה שם נאמר לי שהם במתכוננת מצומצמת ושירות שהם נותנים מ20 בערב זה אך ורק מכירות.ניסיתי להסביר לנציג שאני עובדת כל יום שזה כולל שישי ושבת ושזה זמן היחידי שאני יכולה לטפל.אך זה לא עניין אותו.אני אשמח לקבל עזרה.+אשמח לקבל הצעה לגבי טלפון של אחי.כי הוא לא יודע עברית טוב.ותמיד שאני נמצאת איתו הם לא מוכנים שאני אדבר.אפילו שהוא נותן את הסכמתו.תודה מראש
עלבון סוג הנזק :
אשמח לקבל טיפול הנדרש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 14.10.13 שוחחתי עם גב' קורובוק-טורקין והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה