פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם מכשיר lg דור שלישי ורמאות על שידרוג מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יפת 181 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפני כשנה וחצי בערך שידרגתי את המכשיר שלי למכשיר שהובטח לי כמכשיר טוב ואמין lg u820i לאחר 4 חודשים ניתקלתי בהמון תקלות במכשיר שיחות מתנתקות המכשיר כבה מעצמו אי אפשרות לבצע שיחות ובעיות נוספות. לאחר טירטור רב של פניות למרכז שירות הוצעו לי כמה וכמה פתרונות שאחת מהן הייתה לקבל מכשיר בערכה חדשה והבטחה שבעיות אלו לא יחזרו על עצמן, אך להפתעתי לאחר כמה חודשים חזרו על עצמן אותן בעיות,פניתי שוב ושוב למרכז שירות והובטח לי שאם אשדרג את המכשיר אוכל לקבל החזרים כפולים אם אעבור סכום חודשי של 200 שח, ליפני חודשיים הבעיות רק חזרו על עצמן וביקשתי לקבל את ההטבה שניתנה ולשדרג את המכשיר ולספוג את ההוצאה הכספית הנוספת רק בשביל לא להתקל בבעיות אלו שהיו מוגזמות,אך לאחר חודש מישדרוג המכשיר מסתבר שלא נתנו לי את החזרים הכפולים כמו שהובטח לי ליפני השידרוג ובזמן השידרוג עם נציגת השירות וחישוב ההוצאות הכספיות החודשיות שיהיו לי בעקבות שידרוג המכשיר,לאחר שיחות ארוכות עם נציגים ומנהלים פניתי לתלונות הציבור של אורנג ונאמר לי שההטבה הזו בכלל לא אושרה ולא נכונה וכשהציעו את ההטבה היא הייתה מיועדת למכשירים ספציפיים ולא למכשיר ששידרגתי למרות שדברים אלו לא נאמרו כלל לא ליפני השידרוג ולא בזמן השידרוג עצמו,מנהל קשרי לקוחות הציע לי פתרונות מגוחחים של הטבות ב sms כל עוד הוצאתי כמעט 2800 שח על פלאפון שאי אפשר להשתמש בו.
כספי סוג הנזק :
החזרים כפולים כמו שהובטח,פיצוי על עוגמת נפש ומרמה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפניית. אנו מודים למר דניאל, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה