פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבר חודשיים לוקחים ממני כ 100 ש"ח יותר ולא חוזרים לטפל טלפונית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
החל מחודש ספטמבר חברת אורנג אינה מחייבת אותי על פי התוכנית שלי אלעל 777 , ולא מזכה אותי כמובטח עבור האיפון. אי לכך כבר חודשיים אני מקבלת חשבוניות גבוהות ממה ששילמתי.
התקשרתי שלוש פעמים, כל פעם חיכיתי מלא, הסברתי את הסיפור מחדש, ראו שאני צודקת אמרו שיתפלו ויחזרו אלי ולא עשו זאת.
בחודש ספטמבר הבטיחו לשלוח לי פירות שיחות על שיחות שכביכול עשיתי לחול ולא שלחו לי.
התחושה היא שאורנג' מקווה שאוותר ואשלם פשוט.
כספי סוג הנזק :
החזרה מיידית של כספים שנילקחו שלא לפי התוכנית. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 101113 שוחחתי עם גב' רפאלי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה