פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להסב את תשומת לבכם לשרות לקוי ולא מקצועי שקבלתי במרכז שירות של אורנג'.



בסוכות הגעתי למרכז השירות של אורנג' בחוצות המפרץ בחיפה עם תקלה של מסכים מהבהבים.

הטכנאי איפס את המכשיר והתקין שוב את מערכת ההפעלה.



התקלה חזרה.



פניתי למרכז השירות בקניון חיפה - עם אותה תקלה.

בזמן מסירת המכשיר התקלה הופיע. מסרתי את המידע שמדובר בתקלה חוזרת.

לאחר שהיגעתי פעמיים למרכז השירות והמכשיר לא הייה, קיבלתי אותו לאחר שבוע.

עם קבלת המכשיר לידי, בנוכחות איש השירות במקום התקלה הופיעה שוב.

מתברר כי שוב ביצעו איפוס והתקנה של מערכת הפעלה. מתברר כי הטכנאי לא אימת את התקלה.



כרגע המכשיר נשלח שוב לתיקון.

לסיכום,

1. היגעתי פעמיים למרכז השירות ומתברר שהמכשיר לא הגיע. לא יידעו אותי מראש שהמכשיר לא הגיע. ביקשתי שיצרו עימי קשר בנוגע לתקלה, מאחר וזו תקלה חוזרת.

2. לאחר שבוע שחזר המכשיר, הגיע לא תקין,



אודה על טיפולכם במקרה.

בברכה,

שי **

054-********
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 041113 שוחחתי עם הפונה והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה