פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לטפל במכשיר שנקנה מאוראנג ומוכן לעבוד רק עם סים של אוראנג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. שמי אבי. בתאריך 29.10.13 רכשתי מאדם טלפון שנקנה באוראנג בדצמבר (אוראנג יכולים לאשר זאת). הטלפון נקנה מאדם אחר. בקיצור איני יודע מי בעל הטלפון המקורי. המכשיר מוכן לעבוד רק עם סים של אוראנג בלבד. הייתי אצלכם במרכז שירות מספר פעמים ואתם טוענים שהטלפון הינו סים פרי (למרות שהוא מוכן לעבוד רק עם סים שלכם). אני שלמתי כסף עבור מכשיר שאמרו לי שהוא פתוח לכל הרשתות ולצערי הרב הוא פתוח רק אליכם. ידוע לי שיש חוק בנושא. אינכם מוכנים לטפל בי מכיוון אתם רוצים שאביא את הקונה המקורי וגם אינכם מוכנים לספק פרטים עליו. אי לכך אני מוצא את עצמי נופל עם מכשיר שנקנה אצלכם עם אחריות עד דצמבר 2013 מבלי שתטפלו בי. אני הולך לפנות. אתם גם לא מוכנים להגיד לי אם הוא גנוב. ברצוני שתפתחו את המכשיר או תטפלו בו במעבדה שלכם ולא תתנערו ממני. אני מצרף העתק ללשכה להגנת הצרכן ולמשרד התקשורת.

ניתן ליצור עימי קשר בטלפון 0528*******8

בברכה אבי ****
שיחרור הטלפון לאלתר לסים זר או החלפת הטלפון בטלפון תקין היות והוא עדיין תחת אחריות יצרן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 10.11.13 שוחחתי עם מר ולטר והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה