פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר חדש שנרכש מאורנג' נושא התלונה:
קגן מקסים שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שבועות רכשתי מטען ל ipad לרכב מחברת אורנג' (סניף ת"מ רמלה). כעבור יומיים התגלתה בעייה במוצר, המוצר לא עבד מפעם לפעם.
פניתי לסניף למטרת החלפת המוצר, אחד הנציגים לקח את המוצר לרכבו ופתאום המוצר תקין (לדעתו). גם אני טענתי שמדי פעם המוצר אכן עבד, בתדירות של כ- 30% מהפעמים. ברור שאם המוצר היה תקין ב 100% לא הייתי פונה להחלפתו. קיבלתי תשובה שלילית לגבי ההחלפה. חשוב לציין שפניתי להחליף מוצר שבוע ימים לאחר הקנייה בצירוף החשבונית ומוצר ארוז. אותו עובד דיבר בצורה גסה ביותר. עד היום המוצר לא עובד.
אנא לטיפולכם.
עוגמת נפש + עלות המוצר סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 07.11.13 שוחחתי עם מר קגן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה