פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענה לא הגיונית וגם שיקרית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי מכשיר סלולרי( רכשתי את המכשיר כשהוא חדש באריזה)לתיקון. לאחר יומיים יצרו איתי קשר מהחברה וטענו שהמכשיר היה במעבדה פרטית ופרצו אותו ובגלל זה אני לא יכול לקבל שירות.כל הניסיונות שלי להסביר שזה בכלל לא הגיוני כי אני משלם לחברה מהיום הראשון לרכישה ביטוח תיקונים ואין לי שום סיבה ורצון לשלם למעבדה פרטית כסף על משהו שאני כבר משלם לחברה לא עזרו.אין עם מי לדבר פשוט .הטענה שלהם לא הגיונית וגם שיקרית .יש לציין שהמכשיר היה בחברה בתיקון כמעט 10 פעמים בתוך שנה.(וכל תיקונים זה תקלות מכניות של החברה ולא משהו שאני גרמתי לו.)
אני נשאר בחי מכשיר -כספי סוג הנזק :
שיסדרו את המכשיר(שזה מה שאני משלם בעבורו) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 10.11.13 שוחחתי עם מר שוילי והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה