פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון גניבה מלקוח נושא התלונה:
שוורצנברג עדי שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום!
שמי עדי ולפני כ-3 שנים הצטרפתי לאורנג' ורכשתי אייפון 4. לאחר כ3-4 חודשים התאכזבתי מאוד מהשירות וחזרתי לחברה ממנה באתי - לסלקום . על המכשיר שהיה ברשותי שילמתי באמצעות כרטיס אשראי והנציג שניתק אותי מהחברה אמר לי שאני בזכות בחברה ושמהיום אני אקבל חשבנויות זיכוי מהחברה על כל חודש שירד לי תשלום כביכול על המכשיר . בשיחתי עם הנציג שאינני זוכרת את שמו ביקשתי לבררמס' פעמים וחזרתי על עצמי אם מבחינתי אני סיימתי כל חוב שהיה לי לחברה ( למרות שלא היו חובות מעולם!) ואם אני יכולה להיות שקטה שהכל שולם ... כי אני מאוד לא אוהבת להשאיר קצוות פתוחים בשום חברה . הנציג אמר לי בפירוש שאין לי מה לדאוג ושאני בזכות בחברה ושהכל בסדר .
מאז עברו 3 שנים בערך ובמשך כל ה-3 שנים קיבלתי חשבוניות זיכוי של המכשיר מהחברה שלכם . במכתבכם האחרון הייתי המומה לגלות שאני חייבת כסף לחברה . כשיצרתי קשר עם המוקד הפיננסי ענתה לי בחורה בשם קרין שטענה שיש לי חוב על המכשיר . שאלתי איך זה יכול להיות אם שילמתי על כל המכשיר כבר מזמן דרך החברת אשראי וכל חודש קיבלתי חשבוניות זיכוי.
לטענתה הנציג שעשה לי את זה עשה טעות וכעת אני צריכה לשלם על הטעות שלו . היא לא הסבירה לי שום דבר הגיוני !!!!! רק שהנציג עשה טעות. אני לא מבינה את התשובות החסרות כל האלה . ביקשתי לדבר עם מנהל והיא אמרה שהוא יחזור אלי בוקר למחרת . כמובן ששום טלפון ממנהל לא קיבלתי . אני זועמת ואני לא מוכנה לשלם עוד שקל מעבר למה שחייבו אותי ! אני מרגישה מרומה ! ! !!!! .

אשמח אם תעזרו לי
בתודה מראש

עדי
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 21.11.13 שוחחתי עם גב' שוורצברג והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה