פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסדרת חוב.. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דימונה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני יתקשרתי להסדיר חוב קטן ענתה לי פקידה חסרת ידע וחסרת צורת שפה יפה איתי אמור לשלם לאם 400 שקלים שיפתחו לי תקב חזרה אמרתי לאם שכרגע יש לי לשלם 300 שקלים ובשבוע הבא אני ישלם לאם את שאר החוב ואני לכוהח של החברה אזות כבר מעל 5 שניים והנציגה שענתה לי ענתה בזלזול ואמרה שמפחינתה אני יכול לתנטק לגמרה ולא נשתה לאבו לקראת לכוהח ולהסדיר תנושה . אני מתקון לנתק את חמשת המחשירים שיש לי אצלם ולהתלונן באופן אישי על הנציגה החסרת נסיון בתחום עבודתה ..
חוסר התחשבות סוג הנזק :
אן פיתרון בנושא של חוצפה כזאות וחוסר הבנה של לכוהח ואני ינקוט בגורמים חזקים מאוד במערכת בשביל שלו יעסקו אותה בעבודתה .. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 15.12.13 שוחחתי עם מר בן לולו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה