פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז בחול למרות שרכשתי חבילה נושא התלונה:
אידה קובי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת גלישה לחול דרך האפליקציה. המדינה שממני רכשתי, סלובקיה, נמצאת ברשימה של אותה חבילה, אך באתר היא אינה מופיעה ( לא ידעתי על כך כמובן בעת הרכישה).
אני מדגיש כי רכשתי מהאפליקציה והמדינה נמצאת שם ברשימה.
לאחר גלישה בסלובקיה גילתי לתדהמתי כי חויבתי בסכום של 3500 ש"ח, זאת למרות שרכשתי חבילה של 140 ש"ח.
אורנג מתעלמים מהחבילה שרכשתי וטוענים שקבילתי SMS מתריעים שאני בחיוב גבוה. קיבלתי אך באזורים המןשלגים אין קליטה ולכן ה SMS הגיע באיחור.
כספי סוג הנזק :
מבקש לחייב אותי בחבילה בלבד- 140 ש"ח. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שושי אגסי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 18.12.13 שוחחתי עם מר אידה והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה