פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה והתחמקות מאחריות על מכשירי אורנג' לא תקינים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחות רבות ופניות רבות במכתבים ובכלל אל חברת אורנג'
אנחנו מרגישים מרומים ומאוכזבים מאוד.
הצעת אורנג' האחרונה היא לתת לנו מכשירים מדגם T1000 , שהם מגושמים
ולא מותאמים לצרכינו ואנחנו משלמים הרבה על מכשירים מתקפלים,
בגלל שמכשירים לא מתקפלים הם קצת בעייתים, מכיוון שאחד מאיתנו עובד הרבה בחוץ ומקבל מכות וצריך לשמור על המסך.
פנינו לחברה למועצה לצרכנות כי אנחנו מרגישים שאתם לא באים לקראתנו בכלל אחרי שאנחנו אף פעם לא עשינו בעיות ותמיד שילמנו הכל בזמן ובלי בעיות.
וכשאתם עושים בעיות אתם לא לוקחים אחריות ובאים לקראת הלקוח.
הבקשה שלנו היא קבלת זיכוי על המכשירים הלא תקינים, ובחירת מכשירים
שאנחנו רוצים ותשלום עליהם.
אנחנו מרגישים שנפגענו ורימו אותנו ולכן אנחנו לא נשתוק ואם צריך נגיע גם לבית משפט עד שיעשה צדק.
עלבון, גרימת נזק, מרמה,בזבוז כספי סוג הנזק :
זיכוי על מכשירים לא תקינים ובחירת מכשירים חדשים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת חן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה