פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ושיקרי נושא התלונה:
גבאי אינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגעתי עם בעלי למוקד שרות לקוחות באשקלון עם תקלה במכשיר "סמסונג גלקסי אס 1 ". ביקשתי להכניס אותו לתיקון , כי יש לי ביטוח על המכשיר. במקום זה , קיבלתי הצעה "נדיבה" מנציגה לשדרג את התוכנית ומכשיר למשהו יותר מתקדם וזול יותר. היא סיפרה לנו על היתרונות של התוכנית החדשה , אבל שכחה להזכיר את החסרונות : נאמר לי שאני ישלם 74 ש"ח עבור התוכנית , כאשר שאלתי אותה האם המחיר הזה מוגבל בזמן. נאמר לי שלא , אבל אני לא יכולה לעבור תוכנית , אלא רק אחרי חצי שנה.
נאמר לי שיש לי אינטרנט ללא הגבלה ב 3 ג'יגה. כאשר שאלתי אותה , האם חריגה מ 3 ג'יגה כרוכה בתשלום. נאמר לי שלא, אלא רק תהיה האטה במהריות האינטרנט.
לאחר הסבר " מפורט" שכזה היא ביקשה ממני לחתום בחתימה דיגיטאלית , כאשר המסך עם הגב אלי ואנני רואה על מה אני חותמת. לשאלתי על מה אני חותמת . נאמר לי שזה בעצם הסכם סטנדרטי על המשך התקשרות ביננינו. ביקשתי לפחות העתק מודפס . הנציגה אמרה לי שתשלח לי הכל במסודר הביתה .
לאחר סגירת העסקה ה"מוצלחת", עדיין ביקשתי להכניס את המכשיר הישן שלי לתיקון שבעקבותה בעצם באנו. טכנאי לקח את המכשיר , ושאל מה הבעיה בעצם. הסברנו לו שהוא נתקע לעיתים קרובות וצריך לנתק אותו מהסוללה על מנת שיפעל מחדש. הוא במיידי ענה לי שבעיה בסוללה . צריך לקנות סוללה חדשה ואנחנו נראה איך שהבעיה נפתרת ולא צריך לשלוח למעבדה. כך בסוף הביקור " מופלא" הזה קנינו גם סוללה חדשה.
כעבור כמה ימים, התחלתי לקבל שיחות מנציגי שרות טלפוני, לטענתם עברנו את ה 3 ג'יגה ורצוי שנגדיל את המהירות הגלישה מ3 ל 5 גי'יגה , כמובן בתוספת תשלום. אני סירבתי לעשות זאת. אבל כדי לבדוק את הנושא, נכנסתי לאתר אינטרנט שלהם ובדקתי מצב חשבון נוכחי. שם היה כתוב שניצלתי רק 24% מהחבילת גלישה. אך השיחות מסוג זה חזרו על עצמן על בסיס יומי. כדי להפסיק את המטרד התקשרתי למוקד שרות ונראה כעסתי על שיכנועים בילתי פוסקים מצד הנציגים להגדיל את החבילת גלישה וביקשתי להפסיק להתקשר אלי בנושא זה. נציגה נחמדה בצד השני אמרה לי שהיא נורא מתנצלת והיא רושמת במחשב שלא יתקשרו אלי יותר. תוך כדי השיחה גיליתי מנציגה שהחבילה שרכשתי מוגבלת לחצי שנה ולאחר מכן היא תעלה 119 ש"ח. בנוסף , אם אני חורגת מ 3 גי'גה אני צריכה לשלם 5 ש"ח נוספים . לטענתי , שלא ידעתי על כך , ונציגה לא הסבירה לי את זה , נאמר לי : " אני לא יודעת מה נציגה אמרה לך ולא אמרה לך. אני לא הייתי איתך שם. אבל את חתמת על העסקה. והיה לך מספיק זמן לקורא על מה חתמת " .
לאחר התנהלות שכזאת, חזרתי למוקד שרות באשקלון. לאחר שיחה עם מנהל המוקד, ביטלתי את העסקה . ביקשתי ממנו להחזיר את כל התנאים וחבילה שהיו לפני שבועיים( לפני שחתמתי על התוכנית החדשה )ומאחר והבעיות במכשיר הישן עדיין קיימות וחוזרות על עצמן , למרות שקניתי את הסוללה החדשה על פי המלצתו של הטכנאי, ביקשתי שיכניסו את המכשיר לתיקון במעבדה.
היום, מתקשרת אלי נציגה מהמעבדה ומבשרת לי שהמכשיר לא ניתן לתיקון , יש עליו קרוזיה ואם אני רוצה אני יכולה לרכוש מכשיר מחודש ( לא חדש ) ב 1200 ש"ח. רצוי לציין, אני משלמת על המכשיר הזה כל חודש ביטוח . אני עדיין משלמת עליו תשלומים לחברת ארונג' , כי גם בזמנו החתימו אותי על תוכנית "מצויינת" שכללה מכשיר חדש ב99 ש"ח ב 36 תשלומים. עד כה שילמתי עבורו רק 25 תשלומים . כמעט לא ביקרתי במוקד תיקונים למרות ששילמתי ביטוח ובכסף הזה יכולתי מזמן כבר לקנות מכשיר חדש . אבל עכשיו כאשר אני צריכה תיקון של מכשיר ,הם עוד הפעם "דוחפים " לי הצעות למניהם רק כדי להגדיל את המכירות . כיום ניתן לקנות מכשיר גלקסי אס 3 חדש במחיר 1788 ש"ח עם אחראיות של יצרן לשנתיים.
לסיכום , מה שניתן להגיד כאן ,זה שרואים כאן דפוס התנהגות חוזר על עצמו. חברה מנסה להגדיל מכירות שלהם על ידי רמאות , שקרים , התרדת לקוחות וגניבה ישירה ועקיפה מלקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם, התנצלות מחברת אורנג', החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
רועי אדרי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 05.01.13 שוחחתי עם גב' גבאי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה