פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת מידע מהצרכן במזיד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך חודשיים נובמבר ודצמבר התקשרתי מספר פעמים לשינוי תוכנית. דיברתי עם נציגים בשם אסף. אור. שושי. מתן .(אלה חלק מהשמות ) על מנת להוזיל את מחיר החבילה כולם בלי יוצא מן הכלל אמרו בפה מלא שזו התוכנית הכי טובה ללא הגבלה שילמתי 140 ₪ מוגזם לכל הדעות. חלק מהנציגים אמרו שיחזרו תוך 24 שעת אך כמובן לא חזרו . הייתי בחברה בתאריך 27 לדצמבר למסור לתיקון את המכשיר ותוך כדי המסירה שאלתי אם יש חבילה יותר זולה וכמובן שקיבלתי את אותה תשובה שזו התוכנית הכי טובה ללא הגבלה . לאחר מכן התברר לי ששיקרו לי במצח נחושה ויש חבילה ללא הגבלה ב 75 ₪.. ב 30 לחודש שאספתי את המכשיר מנציגה בשם ציפי (שנתנה שרות מצויין)ביקשתי לשנות את החבילה ללא הגבלה ל 75 ₪ וכמובן שהתשובה הייתה שבדיוק נגמרה החבילה . שאלתי כיצד העלימו ממני מידע לא הייתה לה תשובה .כיצד חברה מכובדת כמו אורנז מעלימה מידע חיוני מהציבור. או שיש הכוונות של הממונים מלמעלה שלא לידע את הציבור על חבילות מעין אלו . ולשקר לי שזו אכן החבילה הכי טובה מחכה לתשובה הולמת ולטיפול מיידי
גניבה ביודעין סוג הנזק :
לממש את החבילה של ה- 75 שקל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
סיון גנות שפירא - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 14.01.14 שוחחתי עם גב' מדלן והנושא טופל
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה