פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ואחריות נופלת על לקוח. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי אייפון מדגם 5 בחנות במרכז הארץ. לאחר כחצי שנה נוצרה בעיה במכשיר על כפתור נעילה. נאמר לי שאחריות על מכשירי אייפון נמצאת
בידי חברת פרטנר ישראלית - ORANGE.
אני לקוח של ORANGE לכן מרוב תמימות בלי לחשוב פעמיים - נגשתי לסניף הקרוב בקניון G - כפר סבא ובקשתי לממש אחריות ולמסור את המכשיר לתיקון. הנציג "אחמד" קיבל את המכשיר, בדק אותו מול מכשיר אחר - כנראה בדק שזה אותו דגם ( אני מדגיש הוא לקח שני מכשירים ביד - אחד שלי ו אחד שלו והביט בגב המכשיר ) המספר המופיע בגב הוא A1429 . בסיום הבחינה אמר שהכל בסדר - מסר לי תופס קבלה ו נאמר לי לחזור בעוד 3 ימי עסקים למרות שהם מתחייבים לתקן ביומיים.
אני סטודנט שעובד משרה מלאה כדי לממן לימודי ערב שאני לומד בהם.
באותו יום הייתי באיחור ולחץ נוראי להספיק להגיעה לסניף ולאחר מכן ללילמודים. לכן מיהרתי והלכתי עם התופס ביד.
מכאן התחיל השרות הלקוי שלא ראיתי מעולם-
1. הבנתי שהנציג שלקח את הטלפון בכלל לא החזיר לי את הסים שלי, לכן אין לי טלפון חלופי. (בשגרת חיים של היום זה נוראי להיות לא זמין אפילו חצי יום).
2. אחרי 3 ימים חזרתי לסניף כדי לאסוף את המכשיר - ונאמר לי שהמכשיר לא תוקן מפני שלא תואם לחומרת פרטנר ונשלח לבדיקה.
לשאלתי מתי אקבל את המכשיר נאמר לי תשיר מס' טלפון ונחזור אליך.
הסברתי שהנציג לא החזיר לי את הסים וזה לדעתי תפקידו לדעת את סדר הפעולות לקבלת המכשיר.
נאמר לי - תבוא תבדוק בעוד יומיים בתקווה הוא יגיעה.
חזרתי לאחר יומיים נוספים - המכשיר חזר כאמור לא מתוקן ופה קרה מה שפשוט הוריד לי את הפיוז !!
הנציג איתי.כ. החזיר לי את המכשיר ועדכן אותי שהם כבר חייבו אותי ב - 100 ש"ח טכנאי מעבדה .

פה התפוצצתי - גם הייתי שבוע בלי מכשיר במקום יומיים, גם לא תקנו אותו ועכשיו גם חוייבתי ב 100 ש"ח על כלום.

התחלתי לנסות לדרוש לדבר עם מנהל או שיחזירו לי את הקסף- למה שישלם על האוגמת נפש שנגרמה לי !
הם (אמיל זוארי ואיתי.כ.) הסבירו שזה לא באחריותם לבדוק אם המכשיר באחריות או לא וזה עבודה של טכנאי ואני שלמתי על המשלוח.

אני חושב שזה בעייתי שנציג שמקבל מכשיר למעבדה לא יודע להגיד אם הם מטפלים במכשיר או לא ולהזהיר אותי שמשלוח לבדיקה יעלה לי 100 ש"ח במידה והוא לא באחריות !

100 שקל על כלום ! לא יתכן - לפי המכשיר נראה שהוא לא נפתח כלל, ואמיל זוארי צריך לציין ידעה להגיד לי ישר במבט מהיר שהמכשיר שלי למרות שהוא מספר A1429 הוא כנראה דגם אירופאי או משהו. אני לא מבין בזה והם הפילו אליי אחריות על טעות של הנציג "אחמד" שלא היה אמור לקבל אותו מלחתחילה או לפחות להזהיר אותי או להחתים שאני מסקים לשלם 100 ש"ח משלוח !
כספי סוג הנזק :
אני דורש החזר של 100 ש"ח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביום 12.01.2014 שוחחתי עם מר מקסים והנושא טופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה