|
|
|
|
|
|
לא פירטו והטעו |
נושא התלונה: |
ברויטמן שמעון |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בערך בתאריך 19.11.13 הייתי חייל, ונכנסתי לת"מ שבת"א. שם הייתה עמדה של החברה הנ"ל. הללו הציעו לי מכשיר - מודם סלולרי. כאשר דיברתי עם הנציג עקב היותי חייל - הוסבר שאני מקבל הטבה ולכן אשלם רק 20 ש"ח על כך. שאלתי כמה וכמה פעמיים מה רק 20 ? הוא עמד על שלו : כן כן רק 20. - לאחר החשבונית הראשונה התברר שגם על המכשיר צריך לשלם 30 שח דהינו סה"כ 50 - לחודש. על כך לא ידעתי ולא הוסבר לי ולא פורט. רציתי לבטל אך אחרי 14 יום כבר היה מאוחר מדי. - עכשיו אני מוכן לוותר על מה שהיה אבל אם אפשר לבטל להבא את כל התשלום וכל העסקה. אשמח אם תעזרו לי - תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה העכשווית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק יוספן -מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ביום 230114 שוחחתי עם מר ברויטמן והנושא טופל. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|