פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא פירטו והטעו נושא התלונה:
ברויטמן שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בערך בתאריך 19.11.13 הייתי חייל, ונכנסתי לת"מ שבת"א. שם הייתה עמדה של החברה הנ"ל. הללו הציעו לי מכשיר - מודם סלולרי. כאשר דיברתי עם הנציג עקב היותי חייל - הוסבר שאני מקבל הטבה ולכן אשלם רק 20 ש"ח על כך. שאלתי כמה וכמה פעמיים מה רק 20 ? הוא עמד על שלו : כן כן רק 20. - לאחר החשבונית הראשונה התברר שגם על המכשיר צריך לשלם 30 שח דהינו סה"כ 50 - לחודש. על כך לא ידעתי ולא הוסבר לי ולא פורט. רציתי לבטל אך אחרי 14 יום כבר היה מאוחר מדי. - עכשיו אני מוכן לוותר על מה שהיה אבל אם אפשר לבטל להבא את כל התשלום וכל העסקה. אשמח אם תעזרו לי - תודה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה העכשווית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן -מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
ביום 230114 שוחחתי עם מר ברויטמן והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה