פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום גבוה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ירשלים קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניכנסתי לקניון ירושלים ואחד האנשים בחברת אורנג אמר לי אם אני רוצה להחליף את הפון שלי לאיפון 4 במקום איפון C5 שהיה לי החלפתי לאיפון 4 חדש אבל לאחר זמן מה אני רואה שאני משלם על C5. שהחזרתי לחברה בסך 99שח כפול 36 תשלומים ובנוסף על איפון4 110שח כפול 36 תשלומים ותמורת זה קבלתי החזר של20שח כפול 36 תשלומים יצא לי לשלם בעבור איפון 4 וC5שהחזרתי לחברה בסך שלש בסך 7.300 שח במשך כול התקוף
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 230214 שוחחנו עם מר אנקרי פנחס בן ציון .
כמו כן, מר אנקרי בן ציון קיבל את הדברים ושבע רצון.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה