פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר עמידה בהבטחה ללקוח נושא התלונה:
עמיר ארז אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה בחודש מרץ רכשתי מכשיר אייפון 5 ולקחתי חב׳ של הכל כלול בסך 115 ש״ח . בחשבונית הראשונה שלאחר הרכישה גיליתי שגובים ממני 145 ₪ ולא כמו שהנציג הציג בפני. בכל אופן לאחר מלחמת התשה מצד החב׳ ולאחר פנייתי לאתר תלונה ניתן לי זיכוי של 30 ₪ לשנה הראשונה ובנוסף הטבה של 30 ₪ למשך השנה השנייה. בתאריך 2/3 פניתי לחב׳ על מנת להשתמש בזיכוי שניתן לי אך בחב׳ החליטו שהזיכוי ניתן לי רק במידה והשאר באותה התוכנית. שוב לא כמו שנרשם לי במכתב. לשמחתי יש לי את המייל שנשלח לי המאשר את גודל ההטבה משל ההטבה ואת העובדה שהוא לא קשור בשום תנאי. מיותר לציין עד כמה נמאס לי מהחברה והתנהלותה. בנוסף למכתב זה שאני מפרסם כאן אני במקביל שולח מכתב לפניות הציבור. לי נשבר מחברת אורנג ועכשיו החלטתי סופית , אין ברצוני להמשיך ולהיות לקוח של החב׳ אבל כל זה לאחר שאקבל את שהובטח לי. אך הפעם אני דורש זיכוי לחשבון בנק שלי על סך 360 ₪ (30 ₪ בחודש כפול 12 חודשים)
מיותר לציין שאי עמידה בהבטחת החברה תגרור את התלונה לעו״ד כי כמו שכבר נרשם יש לי מסמך המבטיח לי את ההטבה ואת חוסר תלותה בדברים.
אין ברצוני לשמוע שוב הבטחות שווא. ברצוני לקבל את שמגיע לי ולאחל דרך צלחה להם ולי.
ממתין לתגובה בעניין
ארז
זיכוי לחשבון הבנק על סך 360 ש״ח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביום 17032014 בוצעה שיחה עם מר ארז והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה