פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי צליל ואימי לקוחה של חברת אורנג'. לפני מספר חודשים (יכול להיות גם שנה) אימי ניגשה לאחד ממוקדי השירות הפרונטלים של החברה בנוגע לבעיה במכשירה. הנציג סיפר לאימי כי מכיוון והיא לקוחה ותיקה מגיעה לה מתנה- כרטיס סים. הוא טען כי זה הוא כרטיס עליו היא לא תחוייב, אלא רק אם יעשה בו שימוש. כאשר אימי חזרה הביתה וסיפרה על העניין דרשתי ממנה לחזור למוקד הפרונטלי ולהחזיר את כרטיס הסים (עדיין באריזתו המקורית), הנציג התקשר אליי ואמר כי זו היא הטבה ללקוחות ותיקים וכי אנו יכולים לשמור את הכרטיס במגירה ואם נצטרך נשתמש בו (מה גם הוא אמר שאי אפשר לבטל). לאור העובדה כי אחותי מתגוררת בחו"ל ולעיתים מגיעה לארץ החלטתי שאולי עדיף שנשמור על הכרטיס עד לביקורה הבא. לאחר מספר חודשים ראיתי כי ישנו חיוב על כרטיס סים בחשבונה של אימי ובעקבות כך פניתי לחברה באופן טלפוני, לאחר חילופי דברים החברה אמרה כי תבטל את החיוב ואף תחזיר באופן רטרואקטיבי, ואכן בפברואר 2013 קיבלנו החזר- אך החיוב החודשי, כלל את דמי הכרטיס סים. פניתי אליהם שוב, ושוב בנובמבר 2013 הם ביצעו זיכוי לחשבונית- אך שוב, החיוב על הסים עדיין שם. היום פניתי אליהם שוב, ומשהנציגה עימה דיברתי, היה נראה נורא הגיוני שאנו בעליי קו בלי שימושים והאחריות לכך היא שלנו, ביקשתי שמנהל יחזור אליי, ובנוסף החלטתי לפנות לעזרתכם- מכיוון שעייפתי.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי הכסף ופיצוי בהתאם ללקוחה 'ותיקה' פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - נציג פניות הציבור. שם ותפקיד:
ביום 16032014 בוצעה שיחה עם גב' ריטקופ והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה