פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות בטיפול בנייד במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי אלה אביב. ואני רוצה לשתף אתכם בטרטור שאני עוברת בימים אלו עם חברת אורנג'.
אני בדר"כ לא מהמתלוננים ואף פעם לא חוויתי חוויה כזו נוראית ומורטת עצבים.בתאריך 26/12/13 רכשתי אייפון 5S בחנות IDIGITAL באילת.
שהם המשווק הרישמי של מכשירי APPLE בארץ.בשבת שעברה 8/2/14 בזמן שהתכתבתי עם חברה המכשיר פשוט כבה ולא נדלק יותר. הוא לא נרטב, לא נפל, אין לא קורוזיה. הוא פשוט לא נדלק.
גם לא אחרי שחיברתי אותו לחשמל או לאייטיונס.ביום ראשון שלמחרת פניתי לסניף אורנג' ביד אליהו כי כמו שנאמר לי באיידיגיטל האחריות של היצרן שיש לי לשנה מתממשת אצלם.
הנציג לקח ממני את המכשיר לשלוח למעבדה לתיקון ואמר לי ביום שלישי ב13:00 המכשיר יהיה כאן וכנראה יחליפו לי מכשיר.ושלח אותי ללא מכשיר חלופי בטענה שאני לא לקוחה של אורנג'. כשהגעתי לשם לאסוף את המכשיר ביום שלישי בצהרים נאמר לי שלא היה ניתן להתחיל טיפול במכשיר כי לא ביטלתי את האפליקצייה FIND MY PHONE. איך הייתי אמורה לדעת שאני צריכה לעשות את זה לפני שאני מוסרת את המכשיר לתיקון? אני לא יודעת. נתתי להם את הסיסמא. הפעם כן קיבלתי מכשיר חלופי על הקו של אמא שלי שהיא לקוחת אורנג'.

וכמובן שנאמר לי שעוד יומיים( יום חמישי) המכשיר יהיה מוכן לאיסוף ב 13:00.
כשהגעתי ביום חמישי בפעם ה-3 , נמסר לי שהמכשיר חזר מהמעבדה. עדיין לא פעיל. בטענה שהתקשרו אלי ואמרו לי שהמכשיר נפתח במעבדה חיצונית וצריך להחליף לי מכשיר אז יש לי השתתפות עצמית של 1300 ש"ח!!!

קודם כל- אף אחד לא דיבר איתי או התקשר אלי או להורים שלי שהיו רשומים גם כאנשי קשר! שקר מספר אחת.שנית- עד אותו רגע אני בכלל לא ידעתי מה זה מעבדה חיצונית?!?!
אז מיותר לציין שזה שקר מספר 2 כי דבר כזה לא היה ולא נברא!

חוץ מזה- למה שאני אקח מכשיר חדש!!! ששילמתי עליו לפני חודש 3000 ש"ח, למעבדה חיצונית כשיש לי אחריות יצרן לשנה????באותו רגע עירבתי מנהל שהיה בסניף (יד אליהו)- איתי.
איתי לקח את המכשיר לטכנאי שעובד שם במעבדה וחזר אלי עם תשובה של הטכנאי- "לא נראה שהמכשיר נפתח בכלל!" והחליט להחזיר אותו לתיקון במעבדה.והפעם הוא לא אמר לי תוך יומיים המכשיר כאן- אלא ביום שני?!?! 4 ימים!!ביום ראשון ב17:30 בערב בזמן שעבדתי ולא יכולתי לענות לטל' השאירו לי הודעה מהמעבדה שהם לא יכולים לתקן את המכשיר במסגרת האחריות כי הוא טופל במעבדה חיצונית והתצוגה שלו לא מקורית. ויש לי השתתפות עצמית של 1300 ש"ח?!?!

לא השאירו מס' ליצירת קשר וכשניסיתי לחזור למספר שממנו התקשרו אלי הגעתי למס' לא מחובר.
כשהגעתי לסניף ביום שני כבר עירבתי את מנהל הסניף- ליאור. שאמר לי שהטכנאי עומד על שלו ושהתצוגה לא מקורית ואין מה לעשות.אני כבר כמעט שבועיים בלי הנייד שלי! אין לי זכרונות , אני מפסידה עבודה! אני עובדת הרבה עצמאית ולקוחות לא יכלו להשיג אותי במשך 3 ימים כששלחו אותי ללא מכשיר חלופי. אין לי אינטרנט. אין GPS אין לי יומן עם כל הפגישות שקבעתי מראש!
אז גם הפסדתי מלא פגישות!מי שמע על טרטור כזה? בנאדם שהוציא לפני חודש מעל 3000 ש"ח על נייד חדש. דורשים ממנו עכשיו 1300 ש"ח השתתפות עצמית בטענות שקריות!
אפילו את הכיסוי של הנייד קניתי מקורי! למה שאני אלך לתקן את הנייד החדש שלי שיש לי עליו אחריות במקום שעלול בעצם לבטל לי אותה?! זה כמו לקחת את ה3000 ש"ח שלי ולזרוק אותם לפח.פשוט שיתקו לי את החיים!!

ויש לציין שאני אמנם לא לקוחה של אורנג' אבל יש לי משפחה ויש לי חברים ואני בתהליך גיוס של כמה שיותר אנשים שיתנתקו מהם המידה והסיפור הזה לא יסודר! מכשיר חדש+ פיצוי על זה שאני מפסידה כסף בגללם ועל עוגמת הנפש!בבקשה עזרתכם,
תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר חדש ללא השתתפות עצמית ופיצוי כספי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן -מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 16032014 בוצעה שיחה עם גב' אביב אלה והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה