פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוחה של חברת אורנג' כבר 3 שנים עוד מאז היותי חיילת שנציג אורנג' הוצב בכנס משתחררים על מנת "לדוג חיילים" ולשאוב אותם לתוך החברה הזאת בשם אורנג'. עוד באותו יום כעשיתי את טעות חיי והצטרפתי לחברה הזאת הבטיחו לי כי בתור חיילת משוחררת אני לא מתחייבת לכלום ולא משלמת על הטלפון החדש אלא רק על החבילה. שקר וכזב. עד היום אני משלמת על הטלפון.
לאחר שכבר הפנמתי כי נפלתי בפח של תרמית התחילו להגיע לי כל חודש חיובים של מעל 500-600 ש"ח (כל החשבוניות שמורות אצלי) וכשהיה לי זמן לפנות אליהם ולטפל בעניין דיברתי עם שני נציגים שלא הצליחו להסביר לי על מה בדיוק אני מחוייבת... וגם לא היו מוכנים לתת לי החזר... לאחר מאבק הם הסכימו לתת לי החזר על חשבונית האחרונה (רלוונטי לאותו חודש) בטענה כי הם עשו חייוב שגוי בעבר וגבו פחות מדי ובחשבונית האחרונה החליטו לגבות את הסכום הנדרש. דבר שלא היה מקובל עלי וגם לא יידעו אותי על כך. בנוגע לשאר החשבוניות החליטו כי הם לא מתייחסים מפני שכבר עבר זמן.
לפני יותר שבוע ייצר איתי קשר נציג לגבי "גיבויי נתונים" הסברתי לנציג כי אני לא מעוניינת בהטבה הזאת אך בכל זאת החליטו להתעלם מבקשתי - ברור לי למה, ברגע שנגמרים לי חודשי ההטבה הם אוטומטי מתחילים לחייב על השירות ואז נוצר מצב שהלקוח שוכח שנגמר לו ההטבה ולא מודיעים לו על העניין ופתאום הוא רואה חיוב נוסף. כשהסברתי לו כי אני לא מרוצה מהשירות שלהם הוא ענה לי "אז תעופי" - אני לא צריכה לתאר את ההרגשה של לקוח לקבל שירות כזה כוזב מחברה שאני משלמת להם המון כסף!!! בנוסף ביקשתי מאותו נציג כי מנהל יחזור אלי בעקבות ההתבטאות שלו, וכמובן שזה לא קרה.
אני לא רוצה פיצוי, אני רוצה שיחזירו לי את הכסף שגבו ממני סתם במשך כל החודשים האלה מהרגע שהצטרפתי לחברה, אני רוצה להיפגש עם מנהל שיעבור איתי על חשבונית חשבונית שבמשך 3 שנים חוייבתי סתם ויסביר לי על מה בדיוק חוייבתי ויזכו אותי בהתאם במזומן! לא פחות ולא יותר מהכסף שיצא מהכיס שלי סתם!... אני לא מתכוונת לוותר על העניין ואם לא אקבל מענה אני אתקדם עם העניין הלאה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור. שם ותפקיד:
שלום רב,

בוצעה שיחה עם גב' קריטי ג'ניפר והוסברו פני הדברים.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה