פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חנות סופר-פארם מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בני חייל בשירות סדיר. בקשתי לשדרג את מכשיר הטלפון שלו. יצרתי קשר טלפוני עם שירות לקוחות ב054* והציעו לי לרכוש מכשיר דור 3 MOTORLA E1000במחיר 9 ש"ח בחודשבמקום 19.90 והיפנו אותי לאחת מחנויות הסופר פארם. נגשתי לחנות במרכזביג שבצומת קרית אתא ועל לוח תצוגה גדול ראיתי את המכשיר ולצידו תוית מחיר "9" ש"ח. הציגו בפני את המכשיר ואת האפשרויות הגלומות בו. עוד באותו הלילה נתתי לבן את המכשיר. לאחר שהפעלנו את המכשיר על הצג הופיעה הערה "רשת לא זמינה". לא הבנתי את פשר ההערה ויצרתי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות. ונמסר לי כי יש צורך לחבר אותי לרשת האנטרנט וזה עולה 19.90 ש"ח לחודש. "מה לא אמרו לך???" אני מצטער אבל לא אמרו לי דבר ולכן בקשתי לא להתחבר לאינטרנט. "אי אפשר. כל המכשירים של דור 3 חייבים קשר לאינטרנט" היתה התשובה. (אני לא בטוח שזה נכון מבחינה טכנית) מה אי אפשר. אני רכשתי טלפון לשוחח בו ולהשתמש מצלמה ותו לא! "לא ניתן" היתה התשובה. אם כך מדוע רשמתם ליד המכשיר על תג מחיר "9" ש"ח אמורים הייתם לרשום 28 ש"ח או לפחות לרשום הערה שלמחיר הזה יש להוסיף סכום נוסף בגין שירות אינטרנט שהוא ח ו ב ה. לדאבוני לאחר שבני ראה את המכשיר ושמח בו לא יכולתי לאכזבו. יש לציין שחזרתי לנקודת המכירה ושם הודיע לי הבחור שהמחיר עבור חבילת האינטרנט הוא 14.90 ש"ח וחודש אחד חינם.
אני מבקש לדעת מדוע אני משלם 24 ש"ח לחודש במקום 9 שהובטח לי.
הטעיה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ששון, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה