פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגה של אורנג' ניתקה לי את הטלפון בפנים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 17.4.14 בשעה 18:30 התקשרתי לשירות לקוחות באורנג' על מנת לברר חיוב מסויים במנוי שלי.

ענתה לי נציגה אוקסנה שטענה שלא מופיעה לה החשבונית של חודש אפריל, לכן היא לא יכולה לראות מה החיוב.
הסברתי לאוקסנה שאני כרגע נמצא באתר של אורנג' מול החשבונית, כך שלא יכול להיות שאצלי מופיע ואצלה לא.
בנוסף אמרתי לאוקסנה, שרבע שעה לפני כן, שוחחתי עם נציגה אחרת שראתה את החשבוניות של אפריל.
אוקסנה החלה להתווכח, עד שביקשתי ממנה לבדוק עם גורם בכיר מעליה. בשלב הזה אוקסנה שמה אותי בהמתנה וניתקה לי את השיחה. גם אם זה היה בטעות - היא לא טרחה לחזור אליי למרות שהיא כבר העלתה את המנוי שלי והיה לה את המספר שלי.

לאחר מכן שוב הייתי צריך להמתין מחדש 20 דקות עד שנציג יענה לי.

חבל שכך נציגה באורנג' נותנת שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

שוחחתי היום עם מרספקטור.

בשיחתנו הוסברו פני הדברים.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה