פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שיחות בחו״ל נושא התלונה:
שליו עופר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי שלושה קווים באורנג

כשאישתי התוכננה לנסיעה לתאילנד עם חברות,אחד הדברים ברשימת הכנות הייתה לרכוש חבילת שיחות שכן יש לנו ילדה קטנה ואישתי רצתה לדבר כל יום משם לארץ.
המשימה הוטלה עליי שכן אני עושה זאת מדי פעם כשאני נוסע לחו״ל.
התקשרתי למוקד השירות ושם הוסבר לי שעדיף לעשות את החבילה דרך האפליקציה שלהם וכך אקבל 10% הנחה,נכנסתי לאפליקציית my orange בטלפון של אישתי וזפזפתי עד שמצאתי את החבילה הנכונה ורכשתי אותה בעלות של כ 165 שקל לאחר הנחה .
שלחתי את אישתי בידיעה שיש לה חבילת שיחות וגלישה והנחתי אותה לשים לב להודעת sms כשהיא מגיעה לניצול של 75%.. כשהיא חזרה מהטיול היא אמרה לי שלא הגיעה הודעה כזאת ובכל מקרה היא לא דיברה הרבה.
כשהגיע החשבון החודשי נדהמתי לראות חשבון של 1750 שקל על השיחות בתאילנד
כשפניתי לחברה וסיפרתי להם את השתלשלות העניינים הם הבטיחו לבדוק ותוך מספר ימים הם חזרו עם תשובה לקונית שהם ערכו בדיקות במחלקה הטכנית ולא מצאו שהייתה פעולת רכישת חבילה. לא עזרו לי כל טענותיי שאני תמיד רוכש חבילות שיחות לחו״ל ואישתי לא הייתה מדברת בטלפון בחו״ל כאילו יש לה חבילה.
הסברתי להם שאני לקוח שלהם למעלה מ 12 שנים ושתמיד אני רוכש חבילות שיחות כשאנחנו נוסעים לחו״ל ואף פעם לא היו לנו בעיות כאלו ואחרות ושחברה בסדר גודל שלה צריכה להפעיל הגיון ולהבין שקרתה פה בעיה טכנית. לא עזרו לי כל פניותי לביטול החיוב המופרך ולחייב אותי בחבילה בלבד והמקסימום שהם הסכימו זה להוריד 30%
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - נציג פניות הציבור. שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 07052014 שוחחתי עם מר שליו, בשיחתנו הוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה