פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בחשבונית חיוב מספר טלפון שלא שייך לי וחוסר מענה נושא התלונה:
דפס מטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי מטי דפס מספר מנוי: 05****3385.
בעבר התקשרתי מספר רב של פעמים על מנת להתלונן על כך שחברת 012 MOBILE מחייבים את כרטיס האשראי עבור מנוי שהוא לא שייך לי.
לאחר וויכוחים בלתי פוסקים עם המוקד שלהם הובטח לי שיזכו אותי.
1) מעולם לא זיכו אותי מדובר ב 147 ש"ח שמעולם לא קיבלתי בחזרה עד היום (אמרו 10 ימי עסקים ועברו כבר 20)
2) עדיין בחשבונית שלי אני רואה שממשיכים לחייב אותי עבור מספר מנוי שהוא לא שייך אליי.
3) השירות שלהם לוקה מאוד בחסר ולא ניתן לדבר עם איש, הבטיחו לי עשרות פעמים שיחזרו אליי עד השעה 21:00 וזה מעולם לא קרה.
4) חיובים לא מובנים בעליל בחשבוניות עבור המנויים שכן יש ברשותי.

אין עם מי לדבר, אין מי שחוזר, תמיד המוקד סגור/ תפוס, ממש הליכה בעלטה!!!!!
מצפה שהם יחזרו אליי לפני נקיטת הליכים משפטיים נגדם שכן אופן ההתנהלות שלהם גובל בחוצפה שלא תתואר. השיחות שלי מוקלטות ואני מניחה שגם שלהם לכן יש כאן עניין של מה בכך!!


מטי ***
כספי סוג הנזק :
אשמח לפחות לדבר עם מנהל צוות או נציג בכיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר דפס טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של 012mobile. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה