פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות, איכות ותקשורת אינטרנט - של חברת אורנג'tomer נושא התלונה:
כורם דוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירותי האינטרנט של אורנג' בסביבות ה-6 ליוני.
מאותו היום, רוב הזמן האינטרנט אינו פועל, לא תקין ולא ניתן לעשות בו שימוש כמו גם ברשת הביתית.
לא ניתן להשיג את התמיכה, זמני המתנה של שעות - גם כאשר מושארת הודעה וכי עליהם לחזור אלי תוך שלוש שעות - דבר לא קורה.
פעמיים הגיע טכנאי לביתי, אך הבעיה נמשכת.
אין עם מי לדבר בחברה, אין תמיכה של ממש ורמת השירות היא מהנמוכות שיש.
כיום, אני שבוי שלהם, אני שוהה בחו"ל ובני ביתי לא מקבלים כל טיפול או מענה.
פניות בכתב לשירות הלקוחות ונציב התלונות - יטופלו תוך 14 יום !!!!!
זו תגובתם.
ריקון חבילות הגלישה בסלולר, משפחה ללא אינטרנט בבית סוג הנזק :
הגעת טכנאי, תיקון התקלה באופן מוחלט או ניתוק כל הציוד !!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסף גוילי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 22.06.14 שוחחתי עם מר כורם והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה