שירות, איכות ותקשורת אינטרנט - של חברת אורנג'tomer |
נושא התלונה: |
כורם דוד |
שם/כינוי: |
יום שני 16 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לשירותי האינטרנט של אורנג' בסביבות ה-6 ליוני.
מאותו היום, רוב הזמן האינטרנט אינו פועל, לא תקין ולא ניתן לעשות בו שימוש כמו גם ברשת הביתית.
לא ניתן להשיג את התמיכה, זמני המתנה של שעות - גם כאשר מושארת הודעה וכי עליהם לחזור אלי תוך שלוש שעות - דבר לא קורה.
פעמיים הגיע טכנאי לביתי, אך הבעיה נמשכת.
אין עם מי לדבר בחברה, אין תמיכה של ממש ורמת השירות היא מהנמוכות שיש.
כיום, אני שבוי שלהם, אני שוהה בחו"ל ובני ביתי לא מקבלים כל טיפול או מענה.
פניות בכתב לשירות הלקוחות ונציב התלונות - יטופלו תוך 14 יום !!!!!
זו תגובתם.
|
ריקון חבילות הגלישה בסלולר, משפחה ללא אינטרנט בבית |
סוג הנזק : |
הגעת טכנאי, תיקון התקלה באופן מוחלט או ניתוק כל הציוד !!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|