פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בעיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי עינב *** מחברת א.ע.צאלון בע"מ לקוח אורנג מזה שנים רבות
בתאריך 21/5/14 פניתי לחנות אורנג בקניון הזהב ראשל"צ
ישבתי מול נציג לקוחות שעשה לי שידרוג לחבילות ובסופו של דבר שיכנע אותי לקחת חבילה של 5 מכשירים שכוללת בתוכה בחינם 3 טאבלטים
תוך התחייבות שהטבלטים בחינם
הנציג החתים אותי על מסך חתימה בלי לראות את המסך שהוא עובד עליוולטענתו מאחר והמדפסת היתה מקולקלת אקבל את הטפסים עם הסיכום בנינו למייל תוך שעה
לאחר כ שבוע התחלתי דרך אתר אורנג לבקש את הטפסים ולדעת על מה חתמתי אבל לא קיבלתי כלום
פניתי גןם לנציג העיסקי שאני עובד מולו באורנג פריפנט שאמר שהם אומנם עובדים באותה חברה אבל כל אחד לגופו
התעקשתי וקיבלתי פירוט של החבילה
5 מנויים ב 219 ש"ח
וטאבלט ב 33 ש"ח לחודש
כמובן בהתחייבות ל 36 חודשים (זה לא חינם!!!)
ב 19/6 פניתי שוב לחנות בקניון הזהב בלאחר המתנה ארוכה מאוד בחנות הנציג שהתפנה אמר לי שלא יכול להיות שהובטח לי בחינם למרות שביקשתי שהנציג שביצע אצת העיסקה יתפנה הוא סירב לפגוש אותי
ורק לאחר התעקשות והמתנה נוספת של כ חצי שעה מנהל הסניף התפנה ואמר שיחזור אלי ביום ראשון עם תשובה
מאחר והוא לא חזר אני פונה אליכם
עלי לציין שאני מרגיש מרומה אין לי ולא היה לי רצון וצורך בטבלטים בוודאי לא במחירים כאלה
מאחלר והם לא הראו לי על מה אני חותם אני מבקש
להחזיר את הטבלטים (שכמובן נמצאים באריזה ולא נפתחו)
לקבל החזר על החיוב החודשי עבורם שכבר נעשה
אני חושב שזאת דרך של שיטת מצליח להחתים לקוחות ולדחוף להם מוצרים שאין להם צורך בהם בהתחייבות ארוכת טווח
עלי לציין שהכל נעשה בחנות קטנה רועשת ולא נעימה הכסאות גבוהים ולא נוחים לא נגישים כשאמרתי זאת לנציג שישב כמובן על כסא נוח ומרופד נאמר לי שהם מודעים לבעיה והיא בטיפול
אני לדעתי חושב שזה חלק מהמשחק לגרום ללקוח היושב מולך (שמעדיף לעמוד ולא לשבת)לחוסר נוחות
אשמח על טיפולכם בנושא
בברכה
עינב ***

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי גווילי - מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 06072014 שוחחתי עם הלקוח והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה