פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפת מכשיר יומיים אחרי הקנייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביל"ו אורנג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר סמסונג גלאקסי s4 חדש ביום ב' 7/7/14 בשעה 17:30 בחברת אורנג' סניף ביל"ו .
הגעתי הביתה שמתי את המכשיר בטעינה , והסוללה רותחת גיליתי במהלך היומיים האלה שהסוללה מתחממת מאוד בעת ביצוע שיחה ובעת טעינת הפלאפון .
כמו כן , בעת שיחה נשמעים רעשים חזקים המפריעים לשמיעת המשוחחים.
נגשתי לאחר יומיים לאותו סניף ביל"ו ,חברת אורנג' , ובקשתי להחלפת המכשיר, והם סרבו בתוקף .
על פי מידע מהם שוחחתי בטלפון במהלך היומיים 16 דקות והם עדיין עמדו בסירובם . הדבר צר לי מאוד .
ממתין למענה בהקדם , בתודה מראש : נוח ***.

כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לסוג מכשיר אחר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי גוילי - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 10.07.14 שוחחתי עם מר דוקרקר והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה