סירוב החלפת מכשיר יומיים אחרי הקנייה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
ביל"ו אורנג' |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר סמסונג גלאקסי s4 חדש ביום ב' 7/7/14 בשעה 17:30 בחברת אורנג' סניף ביל"ו .
הגעתי הביתה שמתי את המכשיר בטעינה , והסוללה רותחת גיליתי במהלך היומיים האלה שהסוללה מתחממת מאוד בעת ביצוע שיחה ובעת טעינת הפלאפון .
כמו כן , בעת שיחה נשמעים רעשים חזקים המפריעים לשמיעת המשוחחים.
נגשתי לאחר יומיים לאותו סניף ביל"ו ,חברת אורנג' , ובקשתי להחלפת המכשיר, והם סרבו בתוקף .
על פי מידע מהם שוחחתי בטלפון במהלך היומיים 16 דקות והם עדיין עמדו בסירובם . הדבר צר לי מאוד .
ממתין למענה בהקדם , בתודה מראש : נוח ***.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר לסוג מכשיר אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|