פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אחרי שנה על תיקון ששולם במזומן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מס׳ לקוח 1.12987698 אחרי תשלום אחרון על המכשיר, פתאום אמרו לי שיש חשבונית פתוחה על סכום כ-200 ₪, אמרו לחכות שבוע כדי שיכלו לראות את החשבונית ולהגיד על מה בדיוק הסכום הזה כעבור שבוע הודיעו לי להפתעתי שהחשבונות עבור תיקון מכשיר שבוצע לפני שנה, זכור לי היטב ששלמתי במזומן . וחוץ מזה אתם לא תשחררו מכשיר ללא תשלום, אז פתאום נזכרתם לחייב אותי על משהו שכבר שילמתי אחרי שנה ועוד אחרי שהעבירו אותי בין 4 נציגים האחרונה אמרה לי לחפש את הקבלה כי היה לכם אז תקלה , אני אשמה לתקלות שלכם?? אני אמורה לחפש קבלה אחרי שנה ? הנציגה אמרה שתתקשר למקום בו תקנתי את המכשיר לראות אם הם יכולים להוציא את הקבלה ותחזור אליי. עדיין לא חזרה , ושאני ניסיתי היום להתקשר חיכיתי מלא זמן ובסוף ניתקו לי את הטלפון. כמה נחמד, לכם יש תקלה כאילו ואז מחייבים לקוח פעמים ועלי אחרי שנה למצוא את הקבלה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת לי אישור שאין לי חובות לחברה ולהפסיק לנסות לחייב סתם לקוח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי גווילי - מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,


ביום 20072014 שוחח מנהל במחלקת פניות הציבור עם גב' כהן והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה