פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה כספית לא ברורה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחיוב כרטיס האשראי נגבה סכום של 250 ₪.בתחנת שירות ברעננה דרשו ממני להגדיל את חבילת השימוש באינטרנט בתשלום נוסף, זאת הייתה הטעיה במכוון.
לאחר פנייה לנציב התלונות, נאמר כי השימוש היה גלישה באינטרנט ואי לכך יוחזר לי סכום של 150 ₪. בירור מעמיק הוסבר לי כי אני יכולה להתחבר לWI-FI ללא תשלום. וכך אני נוהגת. לצערי, בחיוב כרטיס האשראי בחודש אוגוסט אני רואה שוב גבייה של 250 ₪.וזה לא ברור לי.
1. אני מבקשת לבטל את החיוב של חודש יולי 250 ₪ ולעמוד בהסכם ,ולהחזיר לי 150 ₪.השיחה הייתה עם יוסי נציב תלונות הציבור אורנג'.
בברכה.
054-462***0

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 27072014 שוחחתי עם גב גסלביץ והוסברו פניה הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה