פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס ביג פון של אורנג' נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב הגליל 15 כתובת:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לחנות של בטאן בטבריה מוצרי חשמל כדי להטעין את הפלאפון
כמו שאני מטעין מידי חודש ,היה לי זיכוי של 50 ש"ח וביקשתי שיחות חופשי +1 ג'יגה שהציעה לי המוכרת לאינטרנט סה"כ 150 ש"ח
הוספתי 100 ש"ח (8/7/14) בתוך שבוע וקצת מאותו יום נגמרו לי השיחות
ניגשתי לחנות והיא אמרה לי לפנות לאורנג' כי הכול מול החברה.
יצרתי קשר עם החברה ולאחר בדיקה התברר הדבר הבא:
הייתה טעינה של 150 ש"ח שיחות ובנוסף שיחות לחו"ל שלא הייתי זקוק להם או מודע שייש לי את השיחות הללו,ניגשתי שוב לחנות והמוכרת אמרה שתברר ותחזור אליי,ואכן היא חזרה ואמרה שהעובדת שלה טעתה ויש כל מיני חבילות ,(מתברר בחברה שייש ב139 שיחות חופשי) ואני הטענתי בעבר בסכום הזה ואפילו שחשבתי שהמחיר יקר יותר ממקומות אחרים אמרתי בסדר וגם שהיה לי זיכוי.
היא אומרת שהיא לא תפסיד איי ותפצה אותי בפעם הבאה.
אז אני סגרתי את השיחה בצורה נעימה ויפה ואני יודע שאני לא אגש לשם לשום קנייה עתידית ,ואני בהחלט דורש פיצוי כי בתוך חודש שילמתי עבור שיחות 300 ש"ח במקום 139 ש"ח שאני משלם בדרך כלל
מה גם שייש המון טעויות בחנות הספציפית ויש צורך לבדוק אם יש לקוחות נוספים שנפגעו.
כספי סוג הנזק :
החזרה כספית מלאה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מנהל במחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 12082014 שוחחתי עם הלקוח והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה