פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין שנתיים אחרי ההתנקות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 19.7.12 התנתקתי מהחברה כאשר שולם כל חובותיי לחברה בגבייה בתשלום אחד... לאחר שנתיים הנני רואה חיוב במאמצעות הוראת קבע בבנק שירד כבר 14 חודשים !!! (לצערי אין לי מעקב אחרי הוראות קבע) להפתעתי החיוב הינו על מכשיר שכבר שולם ! כשהתקשרתי לא קיבלתי תשובות אלה זמני המתנה לא הגיוניים נציגים שאין ביכולתם לתת לי מידע על הנעשה טרטור מנציג לנציג למנהל ששם אותי על המתנה ארוכה ואז נותקה השיחה כשרציתי לחזור לאותה מנהלת שטיפלה בי נאמר לי שכבר הלכה הבייתה ... אני נואש מלקבל תשובות אשמח לעזרה ( אין עם מי לדבר שם )
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה של התשלום שלא ברור בעליל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מנהל בפניות הציבור שם ותפקיד:
ביום 25082014 שוחחתי עם מר בר-און והוסברו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה