פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב סלולר לאחר גניבתו בברצלונה בכ-9143 ש"ח נושא התלונה:
צדוק יובל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
T-KOL סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אורנג' - הגם כויסת וגם נשדדת? - שוד הטלפונים הגדול -
מה שהתחיל בכייס בברצלונה המשיך בניצול הזדמנות של אורנג'
כשתסיימו לקרא את זה, אולי לא תרצו יותר להיות לקוחות של " אורנג', גם לא תרצו לטוס לברצלונה שהוכתרה לאחרונה כ"עיר התיירות עם הכי הרבה גנבים בעולם" ובטח לא תרצו לבטח את נסיעתכם לחו"ל אצל "כלל " (גם לא דרך "מכבי שירותי בריאות ").

שתפו בבקשה סיפור זה עם קרובים והאנשים היקרים לכם. לי אולי זה כבר לא יעזור, אבל אם יהיו מספיק שותפים, זה יצליח לשפר במעט את היושרה ותודעת השירות במדינתנו ולהזהיר קרבנות נוספים בחברות הסלולר וכתיירים בספרד.

סיפור המקרה:
ב: 4/8/14 בשעות אחה"צ, במעבר חציה סואן במרכז ברצלונה, הותקפה אשתי במכה חזקה בבטנה ע"י אלמוני. חשבנו שאולי זה היה בטעות, או בגלל שדיברה בעברית, ולא יכולנו לעשות דבר, כי האלמוני נעלם בהמון.
כיון שאשתי סבלה מכאב אך לא ראינו דבר חריג נוסף, החלטנו לחזור למלון לנוח (כשעה נסיעה מברצלונה), ורק למחרת במשך היום, כשהתחלנו לחפש את הסלולרי של אשתי קיבלנו, במכשיר נייד אחר, טלפון מאורנג' ישראל שיש שימוש חריג בסלולרי שלה.
המסקנה היתה ברורה - המכה לא הייתה תמימה, אלא הסחת דעת לחטיפת הנייד מתוך ידה של אשתי.
כמובן שדרשתי מיד לנתק את הקו, והאמנתי שהנזק היחיד יהיה אובדן הסלולר.

יומיים אחרי זה כבר התייצבתי במשרד אורנג' באשדוד, וכאשר בררתי מה מצב החשבון, הובהר לי שהיו שיחות יוצאות מהנייד בסכום של כמעט 9,500 ₪ (זו לא טעות - תשעת אלפים וחמש מאות ₪) ואני אצטרך לשלם את זה במלואו.
איך? למה? שאלתי, אך הפקידה השיבה: אין לי יכולת או סמכות לעזור לך, מעכשיו תעשה הכל בטלפון 333*,
היה יום שישי בצהרים ולכן התקשרתי רק בבקר יום ראשון,
סיפרתי את סיפור המקרה והבטיחו לחזור אלי - ואף אחד לא חזר!
חלפו כמה ימים וקיבלתי את החשבון, ושם, בנוסף לסכום שנדרשתי לשלם, הופיעו שתי שורות מאד מוזרות "פתיחה לחיוג לחו"ל" ו"פתיחה לנדידה" תאריך: 5/8/14 ובשעה 18:24, כלומר כיממה לאחר גניבת הנייד וכמה שעות לאחר שאורנג' ידעו על הגניבה!

התקשרתי שוב , הסברתי שבשום שלב (ובטח לא אחרי הגניבה) לא אישרנו פתיחת הנייד לחיוג בחו"ל ודרשתי:
- פירוט שיחות מלא
- זיכוי מלא על שיחות שלא ביצענו
- הסבר איך הנייד "נפתח לחיוג לחו"ל" ללא הסכמתנו המפורשת!
- הסבר מדוע 26 דקות שיחה חויבו בתעריף של 14.4 ₪ לדקה ועוד 300 דקות חויבו בתעריף כפול של 28.8 ₪ לדקה
- הסבר על כיצד מזהים שימוש חריג רק לאחר חמש וחצי שעות של שיחות
- וכמובן דרשתי את כל התשובות בכתב!

בהמשך, הציעו לנו זיכוי חלקי עבור החוב, דרשתי זיכוי מלא ותשובות לכל שאלותי והובטח לי שמנהל / אחראי יחזור אלי עם תשובות

היו עוד כמה שיחות כאלה, בכולן הובטח לי שמנהל / אחראי יחזור אלי (מחר, תוך 3 שעות, בשעה הקרובה...) אבל אף אחד לא חזר אלי,

השיחה האחרונה שלי הייתה ב-22/8/14 ,יותר משבועיים אחרי המקרה, ועדיין לא קיבלתי אף אחת מדרישותי. אף נציג, לא מנהל ולא אחראי לא חזר אלי – כל השיחות היו ביוזמתי.

הפתעה אחת כן היתה לי: לדברי הנציג האחרון הנייד נחסם ע"י אורנג' כשעה לאחר שאובחן השימוש החריג, כלומר שאלתי אותו: דיברו רק שעה ואתם מחייבים אותי על חמש וחצי שעות ומתוכם חמש שעות בתעריף כפול? כן. השיב הנציג, הגנב עשה איזו פעולה שגרמה לחיוב הזה...
שאלתי אותו למה אני אחראי לזה? הרי אם היו גונבים לי את הרכב ומבצעים איתו פשע – הרי אני לא אחראי לפשע !
ואם היו גונבים לי את כרטיס האשראי – הרי חברת האשראי מבוטחת, מגינה עלי ומזכה אותי ?
לא היו תשובות, ואני שוב מחכה לנציגה המנהלת "ציפי חנוכה" שהובטח לי שתחזור עם תשובות בתוך שעה...

**מחברת הביטוח כלל (שאשתי עשתה אצלם את ביטוח הנסיעות כולל כל ההרחבות שהציעו לה) נמסר לנו שהביטוח שלהם לא מכסה את גניבת השיחות ולא יעזור גם בייצוג משפטי נגד אורנג'

=====
אז כפי שכתבתי בתחילה, חשבו היטב אם אתם באמת רוצים להיות מנויים של אורנג', האם אתם באמת רוצים לבטח את נסיעתכם ב"כלל" ולגלות בשעת צרה שהכיסוי לא מושלם, או אולי אתם רוצים לטייל בברצלונה ולגלות את העיר עם הכי הרבה גנבים וכייסים בעולם?

ולכן, כדי להגן על יקירכם מכל זה – שתפו והפיצו את הפוסט הזה לכמה שיותר אנשים, וביחד ננסה להפוך את עולמנו לטוב יותר
[פיצוי עבור הזמן הרב של הוויכוח עם אורנג' סוג הנזק :
ביטול החיוב והשבת כסף במקרה חיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מנהלת בפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 280814 שוחחתי עם הלקוח והוסברו פני הדברים
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה