פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירה, אי תשלום החזרים נושא התלונה:
צידון יפתח שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, אנסה לתאר את הבעיה בתמצות אך היא מעט ארוכה. אני לקוח של עסקי של אורנג' דרך חברת אלביט ( אחותי עובדת שם ). בהסכם הישן של אלביט עם אורנג', מקבלים החזרים על המכשיר בכל חודש, ובתכנית הזו הייתי חבר, והיא גם כוללת ביטוח על כל התקלות כולל נזק מוחלט. רכשתי מכשיר גלקסי 3 והגעתי למרכז שירות לקוחות של אורנג' על מנת שיבדקו אותו ויעבירו אותו תחת התכנית והביטוח - זאת בתשלום של 150 ש"ח, וכך הם עשו.

לפני כמה ימים נהרס לי המכשיר ( סמסונג גלקסי 3 בשווי 2900 ש"ח ), ופניתי לקבל מכשיר חדש כמגיע לי בביטוח. נאמר לי באופן מפורש כי אין לי ביטוח על המכשיר, ולכן אני צריך לרכוש אחד חדש, וכך עשיתי בתום לב. בנוסף, יידעו אותי כי ההחזרים שאני אמור לקבל הופסקו לפני כמה חודשים כבר ( למרות שטרם חלפו 3 שנים אלא כשנה וחצי ). בתוך כך עברתי לתכנית החדשה של אלביט ופרטנר, אשר בה כבר לא כלולים החזרים מאחר והייתי בטוח שהם הסתיימו כפי שנאמר לי.

לאחר מכן בשיחה עם אחותי הבנתי כי היה ביטוח מאחר והוא מחוייב בכל הסכם שיש לאלביט עם פרטנר, כך שלא יכול להיות מצב אחר בו אין ביטוח. חזרתי לאורנג' וביקשתי הסבר על הנעשה.

התברר כי ביום בו הגעתי לאורנג' עם המכשיר הם לא ביצעו כהלכה את המעבר ( לא ביצעו ניתוק זיקה ), ועל כן לא היה ביטוח על הגלקסי, וההחזרים החלקיים שקיבלתי הם על המכשיר הקודם שהיה לי לפני הגלקסי ( E72 ).

לאחר ויכוחים רבים בהם הבהרתי כי שרשרת התקלות התחילה בגלל טעות של חברת פרטנר בתהליך העברת מכשיר הגלקסי S3, וכנגזרת מכך לא קיבלתי החזרים כנדרש לפי החוזה ונדרשתי לרכוש מכשיר חדש - נציג הסניף ( יד אליהו, ת"א - שמו תמיר ) הודה שאני צודק, והתחיל תהליך של ביטול עסקת הרכישה של המכשיר החדש. עם זאת, לא הצלחנו להגיע להסכמה לגבי ההחזרים המגיעים לי, והוא הציע שאפנה למחלקת תלונות הציבור בתואנה שאין דרך היום לקבל החזרים.

מעבר לעוגמת הנפש והזמן הרב שהתבזבז ויתבזבז, אני רוצה לקבל החזרים לפי החוזה כפי שמגיע לי על מכשיר סמסונג S3 שעלה כ-2900 ש"ח. התחלתי לקבל החזרים בחודש נובמבר, 2012, הפסקתי לקבלם בחודש אפריל, 2014. דהיינו קיבלתי 15 חודשים של החזרים, ומגיעים לי עוד 21 חודשים של החזרים. ביקשתי 2900 ש"ח ( מחיר כל המכשיר ) כפיצוי על עוגמת הנפש האדירה ובזבוז הזמן.
עוגמת נפש, זמן סוג הנזק :
תשלום מלא של ההחזרים, פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 040914 שוחח עם מר צידון נציג ממרכז שירות בחברתנו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה