פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג ממציאה תכניות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שנה אחרונה קיבלתי חשבונית על סך 105 ש"ח זה בנוסף לתשלום המכשיר על סך 138 ש"ח(למשך 3 שנים). בחודש יוני קיבלתי חשבונית על סך 200 ומעלה ש"ח. ההסבר של נציגי אורנג הוא כי הסתיימו לי התשלומים למכשיר ושהיו שם כביכול "החזרים" והרגע תכנית בלי החזרים וזה הסכום הנוכחי. לאחר ויכוחים רבים הם הציעו לי זיכוי סמלי "כמחווה שירותית" לא הסכמתי מכיוון שזה מבחינתי היה סתימת פה, ולאחר שבזבזתי המון שעות עם המון נציגים נאלצתי להסכים לזיכוי. למחרת חייגה אליי מנהלת בחירה וזיכתה אותי בעוד סכום.
היום כעבור חודשיים גיליתי שיש לי חוב לאורנג על סך כמעט 600 ש"ח על חודשיים האחרונים. מסתבר, שהם המשיכו לגבות ממני את הסכומים האיומים וכשחייגתי אליהם ודרשתי להחזיר לסכום רגיל 105 ש"ח אמרו לי שאין מה לעשות ואני אצטרך לשלם את זה כי הטיפול יועבר להליך משפטי. האם יש מקום לזיכוי כאן? הרי אני לא מסרבת לשלם אלה להסדיר תשלום הגיוני. הם טוענים שהיום כבר אין תכנית יקרה כזאת וזאת תכנית בת כמה שנים אבל בגלל שהייתי נסערת מאוד ואמרתי שאני לא מעוניינת בשום דבר מהם הם קיבלו את זה כי יש צורך לגבות ממני סכומים איומים שכאלה. מה לעשות???
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מנהל בפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
מיום קבלת התלונה בוצעו מס' נסיונות להשיג את הלקוחה אך לצערנו ללא הצלחה.
נשמח באם תצרו עמנו קשר בנושא.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה