פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק הקשר למרות בקשותינו והמשך חיוב!!!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בראשית השנה כשחזרתי מחו"ל גיליתי לתדהמתי שחוייבתי במאות שקלים על גלישה שלא גלשתי. ביקשתי לבטל ולא נענתי. עברתי לחברת סלולאר אחרת וביקשתי להתנתק מהאינטרנט הבייתי. נענתי ש"אין בעיה" אך הניתוק לא בוצע ואני ממשיך לקבל חשבונית מדי חודש. לכשהגעתי למשרדי חברת אורנג' בחיפה נאמר לי ש"זו טעות" ויתוקן אך כאילו כלום. נודה לכם אם תעזרו לנו להתנתק ולקבל החזר
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שרון טדסה - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 19.10.14 שוחחתי עם מר הרץ והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה