פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 4000 שקל נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
סניף קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התקלקל המכשיר מסוג גלקסי אס2 הנמצא באחריות תיקונים של אורנג. מסרתי את הטלפון לתיקון לאחר כמה ימים חזרתי לסניף לקבל את המכשיר נאמר לי שהמכשיר מקורז (נמצאו סימני קורוזיה) ותיקון עולה 4000 שקל, ביקשתי לא לתקן ולקחתי את המכשיר הביתה. לאחר כשבוע פירקתי את המכשיר כדי להבין איפה הקורוזיה וכמובן לא מצאתי כלום חזרתי לסניף כדי לבקש לראות את קורוזיה, בסניף נאמר לי שישלחו לי צילום לוואטסאפ או מייל אמרתי אין בעיה, לאחר שבוע שכמובן לא קיבלתי כלום חזרתי שוב פעם לסניף ולאחר בירור עם אחראי משמרת נאמר לי הטכנאי שבדק את המכשיר עשה טעות והכניס קוד תקלה שגוי שאין שום קורוזיה וניתן לתקן את המכשיר בעלות של כ140 שקל הסכמתי (כל זה לאחר שכבר קניתי מכשיר אחר בעלות של650 שקל). אחרי כמה ימים באיתי לאסוף את המכשיר ונאמר לי שאני צריך לשלם 4000 על ידי נציג שרות לקוחות, אמרתי שזה טעות שיבדוק מול אחראי משמרת לאחר בדיקה נאמר לי שאני צודק ואני אחוייב על 140 שקל למרות שהחשבונית תצא על 4000 שקל בפועל אני לא אשלם 140 (כבר נשמע לא הגיוני) אבל איזה ברירה יש הסכמתי. כעבר כמה זמן אני מקבל חשבונית על 4000 שעוד לא חוייבתי בפועל בחשבון יצרתי קשר עם שרות לקוחות בפעם ראשונה הסברתי את כל הסיפור הם בדקו מול הסניף ואימתו את הסיפור נאמר לי שוב שאני לא יהיה בסדר ולא יחייבו אותי אבל אמרו לבדוק את הנושא אחרי שבוע. לאחר כשבוע כבק הגיע מועד חיוב וכמה מפתיע 4000 שקל יצרתי קשר עם שרות לקוחות בפעם נוספת ונושא נבדק שוב ונאמר לי שאני אקבל זיכוי תוך שלושה ימים , אבל כעבור שבוע שום דבר לא קרה יצרתי קשר בפעם נוספת כמובן הנושא נבדק ושוב קיבלתי תשובה תוך שלושה ימים אתה תקבל זיכוי חיכיתי שלושה ימי עסקים ולא קרה כלום. יצרתי קשר עם שרות לקוחות וביקשתי לדבר ישר עם אחראי משמרת הנציג ביקש קודם לנסות לעזור לאחר בדיקה נאמר לי משהו חדש סכום כזה דורש אישור מיוחד (מעניין שבחיוב או לא נדרש) ביקשתי את האחראי נאמר לי שהוא עסוק ויחזור אלי באותו יום ולא קרה כמובן. אחראי חזר יום למחרת עם אותו סיפור צריך אישור מיוחד אמרתי שזה לא מעניין אותי אישור צריך בקשתי לעלות בסולם הדרגות בחברה קיבלתי סירוב אבל הובטח לי לי שבאותו אני אקבל תשובה כלשהי עברו יומיים מאז ולא קרה כלום אף אחד לא יצר קשר ולא קיבלתי זיכוי כמובן. בנתיים החשבון מחוייב ויש לי 4000 חיוב שאין לי איך לשלם
כספי סוג הנזק :
החזר מידי כדי לסגור את חור שנוצר בבנק, לא בחשבונית הבאה, מידי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תודה על פנייתכם שם ותפקיד:
ביום 20.10.14 שוחחתי עם מר רובין והנושא טופל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה