פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר לחבילה אחרת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-5/10 התקשרתי בפעם הראשונה לאחר פרסום בקרב חברת אמדוקס לגבי חבילה מוזלת לעובדי החברה. הנציגה שענתה לא ידעה כלום, לא ידעה מה צריך לשלוח כדי לקבל חבילה זו (אמרה לי לשלוח רק כרטיס עובד, ולא ת.ז.), לא ידעה להסביר לי על החבילה, ולא ציינה בפניי אפילו שדור 4 (כל מהותה של החבילה) לא תואמת ל-2 מתוך 3 המכשירים שאותם רציתי להעביר לחבילה הזו. יום לאחר מכן, ב-6/10 רק נפנפו אותי ואמרו שיחזרו אליי. ב-7/10 כשסוף סוף נזכרו לחזור אליי מסרו לי שצריך גם צילום ת.ז. וגם אז אפילו לא ידעו להסביר לי על החבילה. מסרתי שאשלח את צילום תעודת הזהות רק בתנאי שיעשו לי את החבילה רטרואקטיבית מה-5/10. רק ב-13/10 העבירו אותי לחבילה, לא רטרואקטיבית, ורק ב-19/10 אחרי ניסיונות רבים להשיגם - הוסבר לי שבכלל אין לי אפשרות להתחבר לדור 4 ב-2 מתוך 3 המכשירים. כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל - אמרו שכרגע אין לו זמן להקדיש לי, והוא יחזור אליי. יש לציין שעד כה לא חזר אליי. חשוב להגיד גם שמבחינת פרטי זיהוי לא שאלו אותי פעם אחת ת.ז. או 4 ספרות של כרטיס אשראי של אבי ("שמנהל את המנוי") ורק האחרונה אתמול ב-19/10 פתאום נזכרה שהיא לא יכולה אפילו להסביר לי איך להפעיל דור 4 בלי פרטיו. שינוי בנהלים פתאומי? עובדת אחת שיודעת מה עושים? חוץ מזה, היא חשפה בפניי שאין בכלל פניות מתועדות בשום מקום לגבי כלום. וזה מוזר מאוד, כי אני קיבלתי הודעות מאורנג' ב-5 לחודש, ב-6 לחודש וב-7 לחודש בנוגע לפעולות שביצעתי ואפילו יש לי מספרי פנייה ועוד מיילים מתועדים שאני שלחתי. כזה בלאגן? לא ראיתי בשום מוקד בחיי. חבורה של אנשים שלא יודעים את העבודה שלהם, לא מכירים את החבילות שלהם, אפילו במחלקות שאמורות לטפל בזה. גם המנהלים לא חוזרים. לא מובנת לי ההתנהלות הזאת. מבקש לזכות אותי מה-5 לחודש עד ה-13. כמו כן, אני מצפה לפיצוי על כך שבזבזתי את הזמן מה-5 ועד אתמול על חבילה שבכלל אני לא צריך - כי אין לי אפשרות ב-2 מהניידים שלי לדור 4! תשובתה של הנציגה אתמול הייתה "אז תקנה חדשים". זאת תשובה? חבורה של חוצפנים.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 02112014 שוחחתי עם מר שוורצמן והוסברו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה