פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה חמורה ביותר מעולה חדשה דרך הוצאה לפועל את סל הקליטה שלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי ג'סיקה ***, אני עולה חדשה מארה"ב.
עליתי בשנת 2011 והיה לי טלפון ותוכנית של אורנג'. לאחר שנה אבי חלה ונאלצתי לחזור לארה"ב.
כמובן לא לפני שהגעתי לסניף אורנג' לבטל את הקו והטלפון עם בעלי שהוא העד שלי.

עדכנו את כתובת ההורים של בעלי למקרה שמכתבים יגיעו.

למרבה הפלא,
היינו בטוחים שהכל מסודר ומנותק באורנג'.
ובנוסף, מעולם לא קיבלנו מכתב אחד קטנטן מאורנג'.

בתור בת לפרופסור מפורסם לאתיקה בעולם, אני מתביישת שחזרתי לארץ ואני מתביישת שעיקלו לי כספים מהחשבון ושפנו להוצאה לפועל.

מייד שגיליתי שילמתי את החוב (היום) כעת שנייה לפני שסיפור זה הופך להיות מפורסם לא רק באמצעי התקשורת בישראל אלא יפגע גם באורנג' הבנילאומית (כנראה שצערי זאת השפה היחידה שחברה זו מבינה) - אני דורשת במיידי את 6000 הש"ח שנגנבו ע"י חברת אורנג' וזאת לאחר שעוקלו תשלומי דמי הקליטה של עולה חדשה מניו יורק.

אני לא יודעת אם אתם קולטים עד כמה הסיפור הזה הולך לעשות הד בתקשורת, אבל אני דורשת תגובה ממנכ"ל אורנג' במיידי.
עוגמת הנפש בת תתואר ואני מוכנה לתביעת ענק נגד אורנג'!!!!

בושה וחרפה!!! תתביישו לכם ובגדול!!!

ג'סיקה ***
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנגנב פלוס פיצוי כספי על עוגמת הנפש!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מנהל במחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 06112014 שוחחנו עם בעלה של גב' מנשה, מר אסף מנשה והוסברו פני הדברים.

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה